BAT regedit dosyaları vs. denedim hepsini ama çözülmüyor. Her oyuna girdiğimde çıkıyor.
Detaylar
Kim cevapladı?- Katılım
- 30 Ocak 2025
- Mesajlar
- 5.201
- Makaleler
- 14
- Çözümler
- 106
- Beğeniler
- 8.450
Başlat menüsünden Ayarlar (Windows + I) > Oyunlar > Oyun Çubuğu sekmesine gidin ve devre dışı bırakın.
CBTSG23XrC1Z
Becerikli
- Katılım
- 17 Mart 2026
- Mesajlar
- 229
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 187
Gaming/ms-gamebar-annoyance.bat at main · AveYo/Gaming
Counter-Strike 2, Dota 2, Steam, Windows and drivers stuff - AveYo/Gaming
Bunu denedin mi bilmiyorum ama bu çözüyordu %100.
Başlat menüsünden ayarlar (Windows + ı) > oyunlar > oyun çubuğu sekmesine gidin ve devre dışı bırakın.
Kapalı hocam.
Çalıştırdım, biraz kurcalayayım; diğer bat dosyalarında reset atınca tekrar çıkmaya başlıyordu.![]()
Gaming/ms-gamebar-annoyance.bat at main · AveYo/Gaming
Counter-Strike 2, Dota 2, Steam, Windows and drivers stuff - AveYo/Gaminggithub.com
Bunu denedin mi bilmiyorum ama bu çözüyordu %100.
CBTSG23XrC1Z
Becerikli
- Katılım
- 17 Mart 2026
- Mesajlar
- 229
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 187
Aynen dene bi' bu kalıcı oluyordu, gamebar ile ilgili tüm bildirimleri kapatıyor.Çalıştırdım, biraz kurcalayayım; diğer bat dosyalarında reset atınca tekrar çıkmaya başlıyordu.
@Livo çözüldüyse çözüm olarak işaretler misin?
Son düzenleme:
Th3RealKayseriLee
Yetkin
- Katılım
- 27 Aralık 2024
- Mesajlar
- 1.630
- Çözümler
- 10
- Beğeniler
- 1.183
Xbox servislerinfrn kaynaklı çıkıyor. Servisler yükleninvr o hata gelmiyor. Ben normalde kaldırıyorıö bende de çıkıyor.