BAT regedit dosyaları vs. denedim hepsini ama çözülmüyor. Her oyuna girdiğimde çıkıyor.
Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.
Detaylar
Kim cevapladı?
Çözüm
Gaming/ms-gamebar-annoyance.bat at main · AveYo/Gaming
Counter-Strike 2, Dota 2, Steam, Windows and drivers stuff - AveYo/Gaming
Bunu denedin mi bilmiyorum ama bu çözüyordu %100.
- Katılım
- 30 Ocak 2025
- Mesajlar
- 5.201
- Makaleler
- 14
- Çözümler
- 106
- Beğeniler
- 8.450
Başlat menüsünden Ayarlar (Windows + I) > Oyunlar > Oyun Çubuğu sekmesine gidin ve devre dışı bırakın.
CBTSG23XrC1Z
Becerikli
- Katılım
- 17 Mart 2026
- Mesajlar
- 230
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 188
Gaming/ms-gamebar-annoyance.bat at main · AveYo/Gaming
Counter-Strike 2, Dota 2, Steam, Windows and drivers stuff - AveYo/Gaming
Bunu denedin mi bilmiyorum ama bu çözüyordu %100.
Başlat menüsünden ayarlar (Windows + ı) > oyunlar > oyun çubuğu sekmesine gidin ve devre dışı bırakın.
Kapalı hocam.
Çalıştırdım, biraz kurcalayayım; diğer bat dosyalarında reset atınca tekrar çıkmaya başlıyordu.![]()
Gaming/ms-gamebar-annoyance.bat at main · AveYo/Gaming
Counter-Strike 2, Dota 2, Steam, Windows and drivers stuff - AveYo/Gaminggithub.com
Bunu denedin mi bilmiyorum ama bu çözüyordu %100.
CBTSG23XrC1Z
Becerikli
- Katılım
- 17 Mart 2026
- Mesajlar
- 230
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 188
Aynen dene bi' bu kalıcı oluyordu, gamebar ile ilgili tüm bildirimleri kapatıyor.Çalıştırdım, biraz kurcalayayım; diğer bat dosyalarında reset atınca tekrar çıkmaya başlıyordu.
@Livo çözüldüyse çözüm olarak işaretler misin?
Son düzenleme:
Th3RealKayseriLee
Yetkin
- Katılım
- 27 Aralık 2024
- Mesajlar
- 1.630
- Çözümler
- 10
- Beğeniler
- 1.183
Xbox servislerinfrn kaynaklı çıkıyor. Servisler yükleninvr o hata gelmiyor. Ben normalde kaldırıyorıö bende de çıkıyor.
NqrkOz
Yetkin
- Katılım
- 2 Ocak 2024
- Mesajlar
- 873
- Makaleler
- 6
- Çözümler
- 8
- Beğeniler
- 783
PowerShell'i yönetici olarak açıp şu komutları denediniz mi?
Kod:
reg add HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\GameDVR /f /t REG_DWORD /v "AppCaptureEnabled" /d 0
reg add HKEY_CURRENT_USER\System\GameConfigStore /f /t REG_DWORD /v "GameDVR_Enabled" /d 0
Kesinleşmesi adına bekledim biraz, oyuna girip çıktım birkaç kez halloldu.Aynen dene bi' bu kalıcı oluyordu, gamebar ile ilgili tüm bildirimleri kapatıyor.
@Livo çözüldüyse çözüm olarak işaretler misin?
Eki Görüntüle 260011
NqrkOz
Yetkin
- Katılım
- 2 Ocak 2024
- Mesajlar
- 873
- Makaleler
- 6
- Çözümler
- 8
- Beğeniler
- 783
Google, Android'de her şeye entegreli olduğu için kaldıramıyorsak, Google servislerini kaldırsak bu sefer çoğu uygulama çalışmıyorsa Microsoft'da aynı habitatı yaratmaya çalışıyor, en az 20 yıldır çalışan oyunlar şimdi Xbox servisleri olmadan oyunu kullanılamaz hale getirip, bunu bir zorunlulukmuş gibi bir algı yaratmaya çalışıyorlar, aynı Google'ın Android'de yaptığı gibi, tamamen iç içe bir sistem yaratıp vazgeçilemez ve kaçınılamaz bir şey oturtmak istiyorlar. İyi ki alternatifleri var ki (linux) bu kadar ileriye gidemiyorlar, Android tarafı tamamen kaybedilmiş durumda, adamlar APK kurmayı kaldıracak kimse bir şey yapamayacak, anca imza toplarlar, tekel çünkü, cihaza farklı bir işletim sistemi kuramazsın zaten.Microslop işte. Her şeyi sisteme gömme huyları yüzünden oyun açıldığında olmayan gamebarı arıyor garibim. Allah aşkına LTSC kuran ne yapsın oyunla alakalı komponentleri. İsteyen kurar zaten.
Son düzenleme:
Yeni konular
-
-
Gıda Altınmarka çikolatalarda %50 indirime ek 150 TL kupon fırsatı!
- Fırsat Ekibi
- Mesaj: 0
-
-
-
-
-