PS'de de çok farklı değil. Ayrıca bizim ülkede pahalı. Yurtdışında daha iyi dediğimiz 3. parti kontrolcüler, 9. Nesil ve Dualsense'den daha uygun fiyata satılıyor. Bazıları konsol için ekstra lisans istediği için daha pahalı olabiliyor. Bu da üreticinin elinde olan bir şey değil. Konsol üreticisi, kendi ürününden daha iyi olan kontrolcüyü daha uygun fiyata sattırmak istemeyebilir.
Başka kontrolcü olduğunu biliyorum. Zaten saçma olan XBOX fiyatının üstüne biraz daha para verip başka bir kol alacaksak zaten daha da saçma.
Yurt dışından alıyorum zaten lisanslı kontrolcüleri; gerek DualSense gerek 9. nesilden daha ucuz oluyorlar.

Konsol için alacaksan bence ikincisi lüzumsuz masraf olur. Yedek olarak Xbox'ın kutusundan çıkan kotrolcü kalsa yeter. Canın sıkıldıkça dönüşümlü kullanmayacaksın sonuçta. Misafirle beraber oynamak için 9. Nesil kontrolcü fazlasıyla yeter.
Maksat güzel dursun; aynı markanın farklı bir özel edisyonunu almak var aklımda.