PS'de de çok farklı değil. Ayrıca bizim ülkede pahalı. Yurtdışında daha iyi dediğimiz 3. parti kontrolcüler, 9. Nesil ve Dualsense'den daha uygun fiyata satılıyor. Bazıları konsol için ekstra lisans istediği için daha pahalı olabiliyor. Bu da üreticinin elinde olan bir şey değil. Konsol üreticisi, kendi ürününden daha iyi olan kontrolcüyü daha uygun fiyata sattırmak istemeyebilir.
Konsol için alacaksan bence ikincisi lüzumsuz masraf olur. Yedek olarak Xbox'ın kutusundan çıkan kotrolcü kalsa yeter. Canın sıkıldıkça dönüşümlü kullanmayacaksın sonuçta. Misafirle beraber oynamak için 9. Nesil kontrolcü fazlasıyla yeter.