Hiç operatör skinim yok, ve operatör kullanmaya teşvik olsun diye İyiliği Paylaş setindeki Yağmacı Operatörü almayı düşünüyorum. Kullanan varsa nasıl skin? Almaya değer mi?
Sonradan satamadığın sadece görsel olarak duran bir şeye neden para harcamak istiyorsun ki? Yine de paranı nereye harcayacağına karışamam, bu konuda özgürsün.
Ö yüzden dediğim gibi sadece görsel etkisi olduğu için gözüne hitap ediyorsa ve buna harcayacak paran varsa al.
Eğer gerçekten almak istiyorsan al ama tavsiyem, ileride bırakmayacağın bir oyuna para yatırman olur. Ben tonlarca para döküp bıraktığım oyunlar olduğu için pişmanım. Ve en önemlisi aldıktan sonra paran kalmalı öğrenciysen fln
2 skin almak daha mantıklı gibi. Operatörü her raund kullanmazsın; kullanacağın bir şey daha iyi olur. 2 skin alsan hem tabanca hem de normal buy raundlarda kullanırsın.
Eğer gerçekten almak istiyorsan al ama tavsiyem, ileride bırakmayacağın bir oyuna para yatırman olur. Ben tonlarca para döküp bıraktığım oyunlar olduğu için pişmanım. Ve en önemlisi aldıktan sonra paran kalmalı öğrenciysen fln
2 skin almak daha mantıklı gibi. Operatörü her raund kullanmazsın; kullanacağın bir şey daha iyi olur. 2 skin alsan hem tabanca hem de normal buy raundlarda kullanırsın.