Sonradan satamadığın sadece görsel olarak duran bir şeye neden para harcamak istiyorsun ki? Yine de paranı nereye harcayacağına karışamam, bu konuda özgürsün.
Ö yüzden dediğim gibi sadece görsel etkisi olduğu için gözüne hitap ediyorsa ve buna harcayacak paran varsa al.
 
Eğer gerçekten almak istiyorsan al ama tavsiyem, ileride bırakmayacağın bir oyuna para yatırman olur. Ben tonlarca para döküp bıraktığım oyunlar olduğu için pişmanım. Ve en önemlisi aldıktan sonra paran kalmalı öğrenciysen fln

5.050 Valorant puanım var şu an, yeni gelecek olan setin Phantom ve Sheriff'ini düşünüyorum. Geriye kalanın üstüne azıcık ekleyip almayı planlıyordum.
2 skin almak daha mantıklı gibi. Operatörü her raund kullanmazsın; kullanacağın bir şey daha iyi olur. 2 skin alsan hem tabanca hem de normal buy raundlarda kullanırsın.
 
Eğer gerçekten almak istiyorsan al ama tavsiyem, ileride bırakmayacağın bir oyuna para yatırman olur. Ben tonlarca para döküp bıraktığım oyunlar olduğu için pişmanım. Ve en önemlisi aldıktan sonra paran kalmalı öğrenciysen fln


2 skin almak daha mantıklı gibi. Operatörü her raund kullanmazsın; kullanacağın bir şey daha iyi olur. 2 skin alsan hem tabanca hem de normal buy raundlarda kullanırsın.

3 skin almış olacağım, dediğim gibi yeni gelecek olan setin Sheriff ve Phantom'unu almayı planlıyorum.
 
Bi tane bıçın olsun yeter o oyuna çok para yatırmak akıl mantık işi değil. CS olsa yine eyvallah satıyosun falan bunda tamamen ölü yatırım.