Hiç operatör skinim yok, ve operatör kullanmaya teşvik olsun diye İyiliği Paylaş setindeki Yağmacı Operatörü almayı düşünüyorum. Kullanan varsa nasıl skin? Almaya değer mi?
Detaylar
Kim cevapladı?Mamistv1
Uzman
- Katılım
- 27 Ocak 2025
- Mesajlar
- 116
- Beğeniler
- 55
Sonradan satamadığın sadece görsel olarak duran bir şeye neden para harcamak istiyorsun ki? Yine de paranı nereye harcayacağına karışamam, bu konuda özgürsün.
Ö yüzden dediğim gibi sadece görsel etkisi olduğu için gözüne hitap ediyorsa ve buna harcayacak paran varsa al.
Ö yüzden dediğim gibi sadece görsel etkisi olduğu için gözüne hitap ediyorsa ve buna harcayacak paran varsa al.
5.050 Valorant puanım var şu an, yeni gelecek olan setin Phantom ve Sheriff'ini düşünüyorum. Geriye kalanın üstüne azıcık ekleyip almayı planlıyordum.
ThePrestige
Gelişen
- Katılım
- 21 Haziran 2026
- Mesajlar
- 44
- Beğeniler
- 7
Eğer gerçekten almak istiyorsan al ama tavsiyem, ileride bırakmayacağın bir oyuna para yatırman olur. Ben tonlarca para döküp bıraktığım oyunlar olduğu için pişmanım. Ve en önemlisi aldıktan sonra paran kalmalı öğrenciysen fln
2 skin almak daha mantıklı gibi. Operatörü her raund kullanmazsın; kullanacağın bir şey daha iyi olur. 2 skin alsan hem tabanca hem de normal buy raundlarda kullanırsın.5.050 Valorant puanım var şu an, yeni gelecek olan setin Phantom ve Sheriff'ini düşünüyorum. Geriye kalanın üstüne azıcık ekleyip almayı planlıyordum.
Eğer gerçekten almak istiyorsan al ama tavsiyem, ileride bırakmayacağın bir oyuna para yatırman olur. Ben tonlarca para döküp bıraktığım oyunlar olduğu için pişmanım. Ve en önemlisi aldıktan sonra paran kalmalı öğrenciysen fln
2 skin almak daha mantıklı gibi. Operatörü her raund kullanmazsın; kullanacağın bir şey daha iyi olur. 2 skin alsan hem tabanca hem de normal buy raundlarda kullanırsın.
3 skin almış olacağım, dediğim gibi yeni gelecek olan setin Sheriff ve Phantom'unu almayı planlıyorum.
5050 Valorant puanım şu an hesabımda duruyor zaten.Bi tane bıçın olsun yeter o oyuna çok para yatırmak akıl mantık işi değil. CS olsa yine eyvallah satıyosun falan bunda tamamen ölü yatırım.
Benzer konular
- Mesaj
- 10
- Görüntüleme
- 817