Başarı ihtimalin %10 bilemedin %20. YKS kanalları hayal satarak para kazanıyor. Birisine özellikle baktım, temelim yoktu diyor ortalama üstü liseye gitmiş. Orada sadece hava alsa yeter, ayrıca temeli olmadan mı OBP'sini 95 yapmış ? Sonra sadece 6 ay çalıştım diyor oğlum sence mümkün mü bu sıfır biri için ? Yani kısaca benim hayatım ders çalışma olacak ara vermeden çalışacağım ihtimal %10 bile olması umurumda değil başaramasam bile denedim derim, motivasyonum asla kırılmaz diyorsan derece kas yoksa boşa vaktini öldürme. Daha aile ortamını bile söylemiyorum ailen okumuş insanlar değillerse ve maddi durumunuz çok iyi değilse, anlayışlı insanlar değillerse üstteki şartları sağlasan bile uğraşma vaktinden olursun. Ayrıca OBP durumu var, OBP düşükse derece bile yapsan korkunç geriye atıyor. Bunları göz önünde bulundur, düşün taşın öyle karar ver.