Cheriel
Uzman
- Katılım
- 31 Ocak 2025
- Mesajlar
- 439
- Beğeniler
- 61
Program nasıl hazırlamalıyım? YouTube'dan birkaç video izledim ama hepsi aynı şeyleri söylüyor. Pazar gününün boş olması gerektiğini söylüyorlar. Matematiği her gün mü çalışmalıyım, FKB'yi hafta içine nasıl yayacağım?
Mesela pazartesi kimya çalıştım, diğer hafta mı kimyaya çalışmalıyım? Böyle olursa da unuturum diye korkuyorum. Kendime bir program hazırladım ama doğru mu bilemiyorum.
Mesela pazartesi kimya çalıştım, diğer hafta mı kimyaya çalışmalıyım? Böyle olursa da unuturum diye korkuyorum. Kendime bir program hazırladım ama doğru mu bilemiyorum.