YKS Serüvenim

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan mr.esat
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 36
  • Görüntüleme Görüntüleme 1B
  • Etiketler Etiketler
    yks
Ben 10'a geçiyorum da sene boyunca bi 10 problem 10 paragraf rutini oluşturmayı planlıyorum. Sizce nasıl olur gerek var mi?
 
Geçmiş olsun, sağlık olsun. Gelmezse de 1 senede 300K gayet iyi sıralamalara çekilir.
Gelmezse AYT tarafını, TYT Matematik ve TYT Biyoloji'yi sıfırdan alacağım. Sınavı düzen disiplin değil psikoloji kazandırıyor bunu öğrendim bu sene.
En azından 07'li olduğum için 1 senelik avantajım var, onu kullanabilirim.
 
Ben de büyük bir hezimet yaşadım bu sene. AYT yaktı beni. Sağlık sorunlarım da vardı ondan dolayı da pek verimli çalışamadım. Bu sene sağlık sorunlarımı çözüp mezuna kalacağım. Bir duanızı alırım
 
Son düzenleme:
@mr.esat 11 de dershaneye gerek var mıdır hocam?
Yav bu dershane mevzusu pek kafamı karıştırıyor benim.

Bilemiyorum mâlesef, çok sahsi bunlar. Disiplin yoksa ve okul kötüyse gidilebilir.

Ben şu an gidecek olsam evde tatlı tatlı 2saat düzenli çalışırdım.

Gitmezdim yani.
 
Güzel sıralama yapmışsın, tebrikler. İstediğin yer tutar ve üniversite hayatın da güzel geçer umarım.
Ben de önümüzdeki YKS'ye gireyim diyorum bi, hedef 30 yaşına kadar okumak xd.
 
Güzel sıralama yapmışsın, tebrikler. İstediğin yer tutar ve üniversite hayatın da güzel geçer umarım.
Ben de önümüzdeki YKS'ye gireyim diyorum bi, hedef 30 yaşına kadar okumak xd.
Gönlüne göre kral. Eyvallah.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…