Gelmezse AYT tarafını, TYT Matematik ve TYT Biyoloji'yi sıfırdan alacağım. Sınavı düzen disiplin değil psikoloji kazandırıyor bunu öğrendim bu sene.
En azından 07'li olduğum için 1 senelik avantajım var, onu kullanabilirim.
Ben de büyük bir hezimet yaşadım bu sene. AYT yaktı beni. Sağlık sorunlarım da vardı ondan dolayı da pek verimli çalışamadım. Bu sene sağlık sorunlarımı çözüp mezuna kalacağım. Bir duanızı alırım
Ben de büyük bir hezimet yaşadım bu sene. AYT yaktı beni. Sağlık sorunlarım da vardı ondan dolayı da pek verimli çalışamadım. Bu sene. Bir duanızı alırım
Güzel sıralama yapmışsın, tebrikler. İstediğin yer tutar ve üniversite hayatın da güzel geçer umarım.
Ben de önümüzdeki YKS'ye gireyim diyorum bi, hedef 30 yaşına kadar okumak xd.
Güzel sıralama yapmışsın, tebrikler. İstediğin yer tutar ve üniversite hayatın da güzel geçer umarım.
Ben de önümüzdeki YKS'ye gireyim diyorum bi, hedef 30 yaşına kadar okumak xd.