Benim YKS sürecim konu sahibi arkadaşınkine göre çok daha özensiz ve hazırlıksızdı. 9 ve 10. sınıf pandemi dönemine denk geldi, dersleri çok boşladım. Notlarım iyi değildi, ama bi şekilde 90 ortalama gelmişti. 11. sınıfta sayısal seçtim, notlarım gayet düzgün olsa da AYT'deki netlerim hiç iyi değildi.
12. sınıfın başında ilk girdiğim TYT denemesinden 40, ilk AYT denemesinden de 8 net çıkartmıştım Evet şakasız 8 net.
12. sınıfta daha düzgün çalışmaya başladım, sene sonunda da YKS'de 86 TYT ve 55 AYT yaparak 80 bin sayısal sıralama yaptım. Çok kötü değil aslında ama düzgün bi çalışmayla çok daha iyi sonuçlar olabilirdi. Mezuna bırakmak istemedim ve bu sonuçla tercih yaptım.
Learn more about studying at Gebze Technical University (GTU) including how it performs in QS rankings, the cost of tuition and further course information.
Learn more about studying at Gebze Technical University (GTU) including how it performs in QS rankings, the cost of tuition and further course information.
Valla ODTU olmadıktan sonra pek de önemi yok. GTU de sağlam üniversite, arkadaşım ile yerleştik.
Üninin ismi savunma sanayinde oldukça saygın, akademisyenler çok şahane. Sağlam bir ortalama ve kendime değer kattığım bir 5 sene ile işimi elime alırım diye umuyorum.
23 Eylül'ü bekliyoruz.
Valla ODTU olmadıktan sonra pek de önemi yok. GTU de sağlam üniversite, arkadaşım ile yerleştik.
Üninin ismi savunma sanayinde oldukça saygın, akademisyenler çok şahane. Sağlam bir ortalama ve kendime değer kattığım bir 5 sene ile işimi elime alırım diye umuyorum.
23 Eylül'ü bekliyoruz.
Hocam konuyu hortlatıyor gibi olucam ama yazın 6 saat bandı çalışmak yeterli mi sizce? Son TYT 65 civarı geldi, 11 konularında sıfır olmasam bile çok iyi de değilim. Yarı yarıya. Hedefim ilk 10k civarı yapıp tıp yazmak ama valla 20k'ya kadar da okeyim oraya da çok olsa diş yazarım diye düşünüyorum.
Bir de sizin de sporla uğraştığınızı gördüm ben de uygun maliyetli bi home gym kurup sınav senesi de spor yapmak istiyordum doğru olur mu sizce bu yaklaşım fikrinizi almak istedim.
Bir de yaz planımdan bahsetmek isterim, TYT adına Türkçe zaten iyi genelde +30 geliyor, dil bilgisi calismam gerek onu halledeceğim bir de rutin paragraf atarım diye düşündüm. Fen derslerinin hepsini bitirip fizik 2 diğerleri 1 kitap olmak üzere temizlemek istiyorum. Matematikte de en son orijinalinin denemesinde 23 problem işaretledim 17 net geldi. Burayı da Eyüp B + mikroorjinal+ 345 ile ilerleteceğim. Geometriden de yine Eyüp B+345+orijinal ile paralel gideceğim.
11 derslerine gelirsek matematikte sadece trigonometri, parabol, denklem eşitsizlik ve fonksiyon fasikülü bitirmeyi hedefliyorum. Diğer konular zaten geometri konuları ki onları da geometri kampında çalışacağım için yazın uğraşmayıp kasım dönemine doğru çalışırım diye düşünüyorum. Belki analitiği bunun dışında tutup bakabilirim o zamanın kalma durumuna bağlı olacak sanırım. Diğer fen derslerini de tamamen tekrar edip 11.sınıfın kitaplarından 1-2 kaynak olmak üzere temizlemeyi hedefliyorum.