Benim YKS sürecim konu sahibi arkadaşınkine göre çok daha özensiz ve hazırlıksızdı. 9 ve 10. sınıf pandemi dönemine denk geldi, dersleri çok boşladım. Notlarım iyi değildi, ama bi şekilde 90 ortalama gelmişti. 11. sınıfta sayısal seçtim, notlarım gayet düzgün olsa da AYT'deki netlerim hiç iyi değildi.
12. sınıfın başında ilk girdiğim TYT denemesinden 40, ilk AYT denemesinden de 8 net çıkartmıştım
Evet şakasız 8 net.
12. sınıfta daha düzgün çalışmaya başladım, sene sonunda da YKS'de 86 TYT ve 55 AYT yaparak 80 bin sayısal sıralama yaptım. Çok kötü değil aslında ama düzgün bi çalışmayla çok daha iyi sonuçlar olabilirdi. Mezuna bırakmak istemedim ve bu sonuçla tercih yaptım.
12. sınıfın başında ilk girdiğim TYT denemesinden 40, ilk AYT denemesinden de 8 net çıkartmıştım
12. sınıfta daha düzgün çalışmaya başladım, sene sonunda da YKS'de 86 TYT ve 55 AYT yaparak 80 bin sayısal sıralama yaptım. Çok kötü değil aslında ama düzgün bi çalışmayla çok daha iyi sonuçlar olabilirdi. Mezuna bırakmak istemedim ve bu sonuçla tercih yaptım.