Yakuza
Becerikli
- Katılım
- 23 Nisan 2026
- Mesajlar
- 417
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 406
İlk aldigimda yapmaliymisim. Ekstra +7% performans, 5-6 dereceye yakin daha dusuk sicaklik. Super bir şey.
Cok teşekkür ediyorum. Oyun testlerini de yaptim mi tamamdir.
%6-8 arası performans artışı+ısı düşüşü garanti, RTX 5000 serisinde pahalı ekran kartı almak sokağa para saçmaktır.
Bu seri 5nm Fin-Fet ile verimliliğin kökünü kazıdığı için çok sağlam UV+OC oluyor.
RTX 4000 için aynı şeyi mesela söyleyemeyiz.
Mesela bak test yap, en düşük 0.86v ile karşılaştır %20 kafadan daha az güç çekecektir, sıradan 5070 Ti çalıştırıyor gibi güç çektireceksin ama 5080 stok performansı alacaksın. Böyle bir şeyi bir daha göremeyebiliriz çünkü 2500-3000 dolara ROG astralı-MSI Suprim'i kim neden alsın?
Pahalı kart almaya değmez ama bu nesil çok istisna bir nesil olduğu için. Bu yüzden gidin ucuz kart alın diyorum başka bir olayı yok. RTX 6000 çıkar mesela kütük gibi bir yapısı olur, o zaman işte o pahalı kartlar hakkını verir. Şimdi ise gereksiz.