Katılım
2 Ağustos 2024
Mesajlar
2.909
Makaleler
5
Çözümler
101
Beğeniler
1.628
Merhabalar, elimde ZTE H168A V2.0 model Vodafone'a ait modem var. Bu modemin ara yüzüne giriş bilgilerini yazarak giremiyorum. Sıfırladım vs. hiç bir türlü girilmiyor. Yönetici şifreleri ile giriyorum. Ben bu cihazın yazılımını Türk Telekom ya da Global yazılıma çevirmek istiyorum mümkün mü?
 
Bu model uzaktan ISS tarafından kontrol edilen ve hiçbir yetkinizin olmadığı bir modem. Bana da Superonline vermişti bundan.
O ISS değil işte ben bu modemi router olarak kullanıyorum. Arkadaşımda Superonline olan versiyonu var ana modemimdeki (TT) cihazdaki ayarların yarısı yoktu neredeyse.
 
Bu modem o yüzden normal şartlarda normal kullanıcı tarafından tercih edilmez ancak ISS tarafından tercih edilir. Kullanıcıya sınırlı bir arayüz sunulur ancak ISS uzaktan her şeyi basitçe kontrol eder. İllaha ki modemi kırma yöntemi vardır ancak modem ISS ye ait ise başınız ağrır.
O ISS değil işte ben bu modemi router olarak kullanıyorum. Arkadaşımda Superonline olan versiyonu var ana modemimdeki (TT) cihazdaki ayarların yarısı yoktu neredeyse.
 
Merhaba, elimde ZTE H168a v2.0 model Vodafone'a ait modem var. Bu modemin ara yüzüne giriş bilgilerini yazarak giremiyorum. Sıfırladım vs. hiçbir türlü girilmiyor. Yönetici şifreleri ile giriyorum. Ben bu cihazın yazılımını Türk Telekom'ya da global yazılıma çevirmek istiyorum mümkün mü?

Türk Telekom bu modemi dağıtırken modemin seri numarasını modemin kendi MAC adresi ile aynı yaptığından kırma yöntemi yok. Size bu modemi Vodafone verdiği için belki de bir şansınız vardır. Eğer modemdeki MAC adresi ile seri numarası farklıysa şu rehberi deneyebilirsiniz fakat olur mu bilmem:

 
Bu modem o yüzden normal şartlarda normal kullanıcı tarafından tercih edilmez ancak ISS tarafından tercih edilir. Kullanıcıya sınırlı bir arayüz sunulur ancak ISS uzaktan her şeyi basitçe kontrol eder. İllaha ki modemi kırma yöntemi vardır ancak modem ISS ye ait ise başınız ağrır.
Başım neden ağrısın ki?

Türk Telekom bu modemi dağıtırken modemin seri numarasını modemin kendi MAC adresi ile aynı yaptığından kırma yöntemi yok. Size bu modemi Vodafone verdiği için belki de bir şansınız vardır. Eğer modemdeki MAC adresi ile seri numarası farklıysa şu rehberi deneyebilirsiniz fakat olur mu bilmem:


Müsait olduğum zaman deneyeceğim.
 
Modem size ISS tarafından bedavaya veriliyor (?) eğer ki sizin taahhüdünüz biterse ve taahhüte göre modemi ıss´ye geri vermen gerekiyorsa bir sorun çıktığında o modemin parasını sizden alıyorlar.
Hocam bedavaya verilmedi arkadaşım parasını ödediği (kiralama değil) evinde boş durduğu için hediye etti.
 
Son düzenleme: