Hocam yetişir mi kalan 2 ayda? En azından Orijinal ve Eyübü bitirebilsem iyi olur. 30 soruda 25 civarı yapmam lazım.2 yılda. Bu yıl Bilgi Sarmal, Orijinal ve Eyüp B çözdüm daha fazla çözmeyeceğim.
Detaylar
Kim cevapladı?AYT Matematik adına yetişir mi çok uçuk bir soru. Konular biter. Ama AYT Matematiğin konudansa çok fazla farklı soru görmeye dayalı olduğunu düşünüyorum. Geometriye yüklen bakmadıysan.Hocam yetişir mi kalan 2 ayda? En azından Orijinal ve Eyübü bitirebilsem iyi olur. 30 soruda 25 civarı yapmam lazım.
Hocam ondan özel ders alacağım zaten. Şu an -10 netle başlıyorum resmen.AYT Matematik adına yetişir mi çok uçuk bir soru. Konular biter. Ama AYT Matematiğin konudansa çok fazla farklı soru görmeye dayalı olduğunu düşünüyorum. Geometriye yüklen bakmadıysan.
Veira
Başarılı
- Katılım
- 11 Mayıs 2025
- Mesajlar
- 1.223
- Çözümler
- 7
- Beğeniler
- 1.004
Geometriye de bak derim sadece matematik kısmına bakmaktansa. AYT geometrinin bir kısmını üçgenler oluşturuyor. Üçgen temeli atarsan hem TYT'den hem AYT'den net toplarsın. Hatırladığım kadarıyla TYT matematiğin kötüydü.Hocam yetişir mi kalan 2 ayda? En azından Orijinal ve Eyübü bitirebilsem iyi olur. 30 soruda 25 civarı yapmam lazım.
Kaç aydır böyle çalışıyorsun?Mezunum. Sabah 9'da derse oturup 21'e kadar çalışıp daha sonra bırakıyorum. Ama son 2 aydır konuların da bitmesiyle canım aşırı sıkılıyor. 2 aydır full deneme + rastgele konu tekrarlarıyla ilerliyorum ve artık bıkma noktasına geldim.
TYT'de 90-100 arası AYT'de ise 50-60 bandındayım ve 2 aydır yaptığım hataların üstüne gitmeme rağmen netler yükselmiyor. Sanırım kapasite bu dahası gelmiyor. Hoş bu netler benim için fazlasıyla yeterli ama durum böyle olunca benim çalışmalarım nereye gidiyor diye düşünüyorum ve moralim bozuluyor. Tek hedefim veterinerlik fakültesi ama daha iyi bir sonuç gelirse sıralamayı heba etmek yerine tek alternatifim tıp fakültesi.
Kalan 80 gün el mahkûm denemelere devam edeceğim ama ayrıca nasıl bir yol izlemem doğru olur? Daha önce sınava girenler bu zamanlarda neler yaptı acaba?
@Testo Unit hocam sizin de fikrinizi almak isterim.
Geçen sene de bu kadar yoğun çalışıyordum. 2024 yazından 2025 YKS'ye kadar çalıştım sonra 2025 Ekim'e kadar hiç çalışmadım. Ekim'den beri de bu şekilde çalışıyorum.
Evet kötü 30 soruda 15 net ancak.Geometriye de bak derim sadece matematik kısmına bakmaktansa. AYT geometrinin bir kısmını üçgenler oluşturuyor. Üçgen temeli atarsan hem TYT'den hem AYT'den net toplarsın. Hatırladığım kadarıyla TYT matematiğin kötüydü.
Hocam kimseyi dinleme çalış calisabildigin kadar. Belki 15 net sen istediğin bölümü kazandıktan sonra önemli değil. Herkes nedense her şeyi 40 üzerinden hesaplıyor. 80 gün çalış adam gibi istediğin yer büyük ihtimalle gelir. En azından OBP'en kırık degil benim gibi. Bende fazla çalışmadım. Olabilir hayat. Benim de maddi manevi sorunlarım vardi. Seninde oturup benimle 80 gün calismani tavsiye ediyorum. Sonunda belki kazanılır.
RapidLemming955
Yetkin
- Katılım
- 3 Kasım 2024
- Mesajlar
- 2.733
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 3.213
Bende de benzer bir bıkkınlık var. Bitse de gitsek modundayım çok fazla. Bende aynı sizin gibi denemelere devam ediyorum.Mezunum. Sabah 9'da derse oturup 21'e kadar çalışıp daha sonra bırakıyorum. Ama son 2 aydır konuların da bitmesiyle canım aşırı sıkılıyor. 2 aydır full deneme + rastgele konu tekrarlarıyla ilerliyorum ve artık bıkma noktasına geldim.
TYT'de 90-100 arası AYT'de ise 50-60 bandındayım ve 2 aydır yaptığım hataların üstüne gitmeme rağmen netler yükselmiyor. Sanırım kapasite bu dahası gelmiyor. Hoş bu netler benim için fazlasıyla yeterli ama durum böyle olunca benim çalışmalarım nereye gidiyor diye düşünüyorum ve moralim bozuluyor. Tek hedefim veterinerlik fakültesi ama daha iyi bir sonuç gelirse sıralamayı heba etmek yerine tek alternatifim tıp fakültesi.
Kalan 80 gün el mahkûm denemelere devam edeceğim ama ayrıca nasıl bir yol izlemem doğru olur? Daha önce sınava girenler bu zamanlarda neler yaptı acaba?
@Testo Unit hocam sizin de fikrinizi almak isterim.
Yeni konular
-
-
350 TL bütçeye kadar R3 3100 & RX 580 sistem için termal macun önerisi
- BlasTedWizard
- Mesaj: 0
-
-
-
Elektronik Samsung Odyssey G5 27" 2K monitör 8.499 TL!
- Fırsat Ekibi
- Mesaj: 0
-
Yeni mesajlar
-
-
-
-
20.000 TL bütçede Google TV ya da APK yükleme özellikli televizyon tavsiyesi
- Andrea Kimi Antonelli