Acelesi yok hocam diğer aya da alabilirim ama buna rağmen IMEI sorunu devam eder mi ki? Tam olarak nasıl bir sorun bilmiyorum ama.
Bende tam çözemedim olayı ama Çift imeili kayıtlı cihazsa 2.IMEI kullanılamaz hale getiriliyor gibi duruyor. YD Cihaz ise 4 Ay sonra kullanılamıyor gibi Normalde 8 ay kullandırtıyordu(Yanlış bilgi olabilir)