Detaylar
Kim cevapladı?Hocam ne yapmam lazım? Acayip tırsıyorum.Sallayınca kapanıyorsa PSU bağlantıları yerinden çıkmıştır. Durduk yere neden patlasın donanım?
Hocam bozulur diye sallamıyorum hiç.Bugün bağlantıları çıkartıp yeniden tak. Bakalım düzelecek mi. Temassızlık var. Video var mı?
talongod
Yetkin
- Katılım
- 13 Nisan 2025
- Mesajlar
- 3.111
- Makaleler
- 5
- Çözümler
- 24
- Beğeniler
- 3.706
Hocam şaka gibi şimdi ise kapanmıyor. Geçen günlerde denediğimde her salladığımda kapanırdı.Sistemdeki kabloların bağlantıları çıkartıp yeniden tak. Bakalım düzelecek mi. Temassızlık var. Video var mı?
Sistemi cin çarpmıs galiba.Hocam şaka gibi şimdi ise kapanmıyor. Geçen günlerde denediğimde her salladığımda kapanırdı.
CMD ye "shutdown /s" yaz.
Hocam az önce tam işaretlediğim bölgeden ittirdim ve kapandı. 1-2 dakika geçmeden de açılmadı. Düğmeyi spamladım. Gene de açılmadı. Sonra 30 saniye sonra kendiliğinden açıldı.