Nerede ucuzsa oradan alırım.Epic sadece ücretsiz öğeleri toplamak için duruyor bende, tamamen Steam'den oynuyorum.
Detaylar
Kim cevapladı?Koneko Toujou
Üstün
Hangi platformu kullanıyorsunuz?
Steam bir babadır bizim için.
Steam ve Epic. Epic'te sadece Mafia Definitive Edition paketini almıştım onu ve Vampire Survivors oynuyorum. Kalan tüm oyunlarım Steam'de.
Son düzenleyen: Moderatör:
Max Caulfield
Üstün
Neredeyse sadece Steam kullanıyorum. Sadece Star Wars Battlefront II için Kyber Launcher'ı kullanıyorum, o da mecburen. Ama Battlefront II bile Steam hesabımda.
Epic platformunu hiç sevmiyorum. GOG platformunu ise genel olarak DRM Free yapısı sunduğu için seviyorum. Hatta bazı oyunların GOG çevrimdışı yükleyicilerini korsan olarak bile indirdim
Ancak fiyat konusunda Steam ile genelde aynı hatta bazen daha pahalı olduğu için GOG üzerinden bugüne kadar hiç parayla oyun almadım. Sadece Amazon Luna (eski adı Prime Gaming) ile verilen ücretsiz GOG oyunlarını ekleye ekleye elde ettiğim bir GOG kütüphanem var.
Bende ağır bir platform takıntısı var. Fiyat farkının çok olduğu durumda bile Steam'den almayı tercih ediyorum
Epic platformunu hiç sevmiyorum. GOG platformunu ise genel olarak DRM Free yapısı sunduğu için seviyorum. Hatta bazı oyunların GOG çevrimdışı yükleyicilerini korsan olarak bile indirdim
Bende ağır bir platform takıntısı var. Fiyat farkının çok olduğu durumda bile Steam'den almayı tercih ediyorum
Ep*c Games'i bilgisayarıma yüklemem, SSD'min NAND'larına yazık.
Para vererek oyun aldığım tek platform Steam. Pahalı olsa da ben konfor alanımı seviyorum, sevdiğim şey için harcadığım para umurumda değil.
Para vererek oyun aldığım tek platform Steam. Pahalı olsa da ben konfor alanımı seviyorum, sevdiğim şey için harcadığım para umurumda değil.
Her platformu kullanirim ama oynadigim cogu oyun Steam'den.