XXXTentacion
Becerikli
- Katılım
- 1 Kasım 2025
- Mesajlar
- 571
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 393
2 senedir evde YKS çalışıyordum, şimdi YKS bitti, açık öğretimdeydim. Bazı işlerde çalıştım ama çok zor geldi; 10-12 saat çalıştırıp 300-400 lira veriyorlardı günlük. Kısacası yaşım tutmadığı için kullanılıyordum. 2 senedir evde biraz sıkıldım ve sosyalleşmeye ihtiyacım olduğunu düşünüyorum fakat iş yerlerinde düşük miktarda paralara enerjimi sömürtmek de istemiyorum. Sizce ne yapmalıyım? İşe gidilmeli mi yoksa evde kalmaya devam mı edilmeli? Ailem bana baskı kurmuyor, paraya çok ihtiyacım yok, sadece sosyalleşirsin diyorlar.