Detaylar
Kim cevapladı?- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 17.581
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 81
- Beğeniler
- 20.006
Vidayı çok sıktıysan Boot failure ondan olmuştur, o yüzden diyorum. @X99 biliyor, anlatır sana.
Gevşetip tekrar sıkarsın istersen ama şu anda rayına oturmuşken gerek yok böyle bir işleme.
demjr 99
Üstün
- Katılım
- 5 Temmuz 2025
- Mesajlar
- 2.073
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 1.001
Şu an 6200 CL 26 hocam ama niye siyah ekranda kaldığını tam anlayamadım.Vidayı çok sıktıysan Boot failure ondan olmuştur, o yüzden diyorum. @X99 biliyor, anlatır sana.
Gevşetip tekrar sıkarsın istersen ama şu anda rayına oturmuşken gerek yok böyle bir işleme.
Gevşetirim onda sıkıntı yok, kolay işlem benim için.
İşlemci değerleri nasıl hocam? 157 W çekip, 92 derecelerde dolaşıyor.
Bugün 6400 CL 26 deneyeceğim mecburi, 1.65 yemez CL 24.
Boot failure olsaydı, 6200 CL 26 olmazdı bence hocam, CLEAR CMOS'u yanlış yapmışım, iyi ki.
Gevşetirim onda sıkıntı yok, kolay işlem benim için.
1.5 tur gevşetin, geriye 1 tur sıkın bırakın.
demjr 99
Üstün
- Katılım
- 5 Temmuz 2025
- Mesajlar
- 2.073
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 1.001
Tamamdır yapıyorum hocam ama Boot etti yani. Sizde direkt Boot etmedi mi ayarlar?
Ben, siyah ekranda kaldığı için Boot etmedi sanıp, CLEAR CMOS yaptım ama sabah açıp baktığımda 6200 CL26 olarak gözüküyordu ayarlar.
6400 26'da stabil tuttugum ayari kaybettim, bulamadim. Yaptiklarim da hata verdi full. 6200 24 biraktim simdilik.
demjr 99
Üstün
- Katılım
- 5 Temmuz 2025
- Mesajlar
- 2.073
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 1.001
O çok kötü oldu ya, 6400 CL26 yapmak istiyordum.6400 26'da stabil tuttugum ayari kaybettim, bulamadim. Yaptiklarim da hata verdi full. 6200 24 biraktim simdilik.
Hocam, 62'den 64'e alsam olur mu direkt?
Ben 6400 CL26'yı 1.77 - 1.8 arasına açıyorum, 1.75'den dene istersen. RDSCL 5 dene, Nitro 1/2/1, PBO Auto. tRFC; 384 - 384 - 256. VDDQ 1.5 - 1.55 isteyebilir, SOC'da aynı şekilde. CL 24 1.7 açacağını sanmıyorum. 6200 CL24 profilini ileteyim sana, 1.85 açıyorum ben.Öneri için teşekkür ediyorum hocam, bu buton meselesi iyiymiş gerçekten.
Hocam, dün akşam ekran siyah olarak kaldığı için ben de clear CMOS yaptım ama bir baktım 6200 CL26 olarak kayıt edilmiş ayarlar, bu normal mi?
Şu an OCCT testi yaptım ve işlemci 157 W çekip, 92 derecelerde dolaşıyor.
Öncekine nazaran büyük bir fark var, soğutucu gerçekten çalışmaya başlamış.
@Ayhan Dönmez hocam, 1.7 verip, CAS Latency'yi 24 yapayım mı?
CL 24 denemek istiyorum açıkçası ama RAM'lerin boşta sıcaklığı 41.5 derece. Aktif soğutma olduğu halde bu değer normal mi?
Pump ters monte bu arada, anakart yani takılıyor benim anakartta.
demjr 99
Üstün
- Katılım
- 5 Temmuz 2025
- Mesajlar
- 2.073
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 1.001
Gigabyte maks 1.65'e izin veriyor hocam.Ben 6400 CL26'yı 1.77 - 1.8 arasına açıyorum, 1.75'den dene istersen. RDSCL 5 dene, Nitro 1/2/1, PBO Auto. tRFC; 384 - 384 - 256. VDDQ 1.5 - 1.55 isteyebilir, SOC'da aynı şekilde. CL 24 1.7 açacağını sanmıyorum. 6200 CL24 profilini ileteyim sana, 1.85 açıyorum ben.
Eki Görüntüle 270916
Dogru, uzdu bu maalesef.
Onun icin Ayhan hocamin methettigi 1.4V kitler sart anakart degismeden.
Yeni konular
-
-
DLSS 4.5 Ray Reconstruction artık kullanılabilir
- christopher moltisanti
- Mesaj: 1
-
-
-
-
-
Yeni mesajlar
-
-
Sürprizbozan GTA IV ciddi hikaye anlatıyor muhabbeti nereden çıktı?
- Because The Internet
-
-
-