-
stormhawks47, RTX 5070 ve R7 9800X3D darboğaz yapar mı? başlıklı konuya utkuversus tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Oldukça popüler bir kombinasyon, 1080P veya 2K fark etmeksizin sıkıntı yaşayacağınızı düşünmüyorum. -
stormhawks47, RAM soğutma için fanın konumu iyi mi? başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Ben bu görseli yanlış algılamışım, RAM'lerin dibinde sandım. Bu kullanım çok doğru değil, benim gözler kör artık. Kornea keskinliği... -
stormhawks47, i3-12100F & RTX 3050 sisteme yükseltme önerisi başlıklı konuya RapidLemming955 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Bence sıfırdan almak daha mantıklı. Çoğu şey değişecek çünkü. Direkt baştan toplamak daha mantıklı gibi. -
stormhawks47, i3-12100F & RTX 3050 sisteme yükseltme önerisi başlıklı konuya Hüseyin ÇETİN tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Anakart biraz üst düzey olsaydı bir işlemci güncelleyerek bir işlem yapılabilirdi. Ekran kartı güncelleyeyim desen işlemci besleme... -
stormhawks47, RAM soğutma için fanın konumu iyi mi? başlıklı konuya TechMad tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
GPU üzerine ve doğrudan belleklere gelecek şekilde hizala. Edit: Senin konum daha iyi. Üfletebileceğin en iyi konuma getir. Gürültü... -
stormhawks47, RAM soğutma için fanın konumu iyi mi? başlıklı konuya cevap yazdı.Fanın konumu çok yukarıda olmuş sanki biraz daha aşağıya indirip denesen fena olmaz gibi. -
stormhawks47, RAM soğutma için fanın konumu iyi mi? başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Konumu iyi gibi. @TechMad ile kontrol sağlayın. Sadece tREFI değil, bu tarzda profilleri aktif soğutma olmadan nasıl açacağız? Buna... -
stormhawks47, Mahalleye fiber mi geliyor? başlıklı konuya X99 tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Hişş dayı ne hattı çekionuz die sormadın mı fotoğraf çekerken :rofl: mahalleye fiberin hızlı gelmesini istiyorsanız birkaç aile muhtarı... -
stormhawks47, En az kaynak tüketen tarayıcı önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.Temel sorunun RAM kapasitenin az olması aslında. Oyunlarda artık 8 GB bile yeterli değil maalesef. Arka planda açık her uygulama oyun... -
stormhawks47, Intel Arc B580 alınır mı? başlıklı konuya Şehsuvar Kementoğlu tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
O işlemci o kartı tam besleyemez, daha iyi işlem gücü isteyen GPU bunlar, en son düzelttiler mi bilmiyorum. 9060 XT daha mantıklı. -
stormhawks47, Türkiye’de Steam online oyun devri bitecek mi? başlıklı konuya RPM tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Bundan sonra böyle hocam. -
stormhawks47, En az kaynak tüketen tarayıcı önerisi başlıklı konuya Guilty Conscience tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Edge olabilir. -
stormhawks47, En az kaynak tüketen tarayıcı önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.RAM kapasiten ve işlemci modelin nedir? Edge ve Opera da RAM kısıtlama gibi performans ayarları da mevcut bir onlara da bakabilirsin. -
stormhawks47, Ekran kartı ve işlemciye overclock nasıl yapılır? başlıklı konuya Guilty Conscience tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
İşlemci için BIOS'a gir, PBO ayarını bul ve Advanced yap. Curve Optimizer kısmından all cores seçip negative 20 değerini ver. Hem daha... -
stormhawks47, Elektronik Philips Evnia 23.8" 180 Hz 1ms FHD IPS Monitör 3.899 TL başlıklı konuya Petrov tarafından yazılan mesajaBeğendim ifadesini bıraktı.
Bende 2K modeli var bir sorun yaşamadım görüntü kalitesi falan çok güzel.
