Techolay Sosyal
Techolay Sosyal
  • Ana sayfa
  • Sosyal
    Yeni mesajlar Sosyal'de ara Sosyal kuralları
  • Son etkinlik
    Öne çıkan içerikler Yeni mesajlar Yeni profil mesajları Yeni yazılımlar Yeni ürünler Etkinlik akışı Yeni blog girdileri Yeni blog girdisi yorumları
  • Kaynaklar
    İndir Son incelemeler Yazılımları ara
  • Topluluk
    Blog Yeni girdiler Yeni yorumlar Son incelemeler Blog listesi Yazar listesi Seriler Bloglarda ara
    Üyeler Şu anki ziyaretçiler Yeni profil mesajları Profil mesajlarını ara
  • Bilet
    Yeni bilet aç
  • Alışveriş
    Mağaza Son yorumlar Ürün ara
    Üyelik türü Yeni bilet aç Sosyal'de ara Sosyal Kuralları
Giriş yap Kaydol Sepet

Sepet

Yüklüyor…
Ne var ne yok? Ara

Ara

Tarafından:
Tema çeşidi
Sistem Aydınlık Karanlık
  • Etkinlik akışı
  • Kaydol
Menü
Giriş yap

Kaydol

Uygulamayı yükle
  • Ana sayfa
Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız, Mercedes kullanmak yerine tosbağaya binmek gibi... Web sitelerini düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi' zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz.
Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.

stormhawks47 kullanıcısının etkinlik akışı

  • stormhawks47
    stormhawks47, RTX 5070 ve R7 9800X3D darboğaz yapar mı? başlıklı konuya utkuversus tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Oldukça popüler bir kombinasyon, 1080P veya 2K fark etmeksizin sıkıntı yaşayacağınızı düşünmüyorum.
    5 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, RAM soğutma için fanın konumu iyi mi? başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Ben bu görseli yanlış algılamışım, RAM'lerin dibinde sandım. Bu kullanım çok doğru değil, benim gözler kör artık. Kornea keskinliği...
    5 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, i3-12100F & RTX 3050 sisteme yükseltme önerisi başlıklı konuya RapidLemming955 tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Bence sıfırdan almak daha mantıklı. Çoğu şey değişecek çünkü. Direkt baştan toplamak daha mantıklı gibi.
    5 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, i3-12100F & RTX 3050 sisteme yükseltme önerisi başlıklı konuya Hüseyin ÇETİN tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Anakart biraz üst düzey olsaydı bir işlemci güncelleyerek bir işlem yapılabilirdi. Ekran kartı güncelleyeyim desen işlemci besleme...
    5 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, RAM soğutma için fanın konumu iyi mi? başlıklı konuya TechMad tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    GPU üzerine ve doğrudan belleklere gelecek şekilde hizala. Edit: Senin konum daha iyi. Üfletebileceğin en iyi konuma getir. Gürültü...
    5 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, RAM soğutma için fanın konumu iyi mi? başlıklı konuya cevap yazdı.
    Fanın konumu çok yukarıda olmuş sanki biraz daha aşağıya indirip denesen fena olmaz gibi.
    5 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, RAM soğutma için fanın konumu iyi mi? başlıklı konuya Ayhan Dönmez tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Konumu iyi gibi. @TechMad ile kontrol sağlayın. Sadece tREFI değil, bu tarzda profilleri aktif soğutma olmadan nasıl açacağız? Buna...
    5 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, Mahalleye fiber mi geliyor? başlıklı konuya X99 tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Hişş dayı ne hattı çekionuz die sormadın mı fotoğraf çekerken :rofl: mahalleye fiberin hızlı gelmesini istiyorsanız birkaç aile muhtarı...
    5 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, En az kaynak tüketen tarayıcı önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.
    Temel sorunun RAM kapasitenin az olması aslında. Oyunlarda artık 8 GB bile yeterli değil maalesef. Arka planda açık her uygulama oyun...
    5 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, Intel Arc B580 alınır mı? başlıklı konuya Şehsuvar Kementoğlu tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    O işlemci o kartı tam besleyemez, daha iyi işlem gücü isteyen GPU bunlar, en son düzelttiler mi bilmiyorum. 9060 XT daha mantıklı.
    5 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, Türkiye’de Steam online oyun devri bitecek mi? başlıklı konuya RPM tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Bundan sonra böyle hocam.
    5 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, En az kaynak tüketen tarayıcı önerisi başlıklı konuya Guilty Conscience tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Edge olabilir.
    5 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, En az kaynak tüketen tarayıcı önerisi başlıklı konuya cevap yazdı.
    RAM kapasiten ve işlemci modelin nedir? Edge ve Opera da RAM kısıtlama gibi performans ayarları da mevcut bir onlara da bakabilirsin.
    • 1775347326896.webp
    5 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, Ekran kartı ve işlemciye overclock nasıl yapılır? başlıklı konuya Guilty Conscience tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    İşlemci için BIOS'a gir, PBO ayarını bul ve Advanced yap. Curve Optimizer kısmından all cores seçip negative 20 değerini ver. Hem daha...
    5 Nisan 2026
  • stormhawks47
    stormhawks47, Elektronik Philips Evnia 23.8" 180 Hz 1ms FHD IPS Monitör 3.899 TL başlıklı konuya Petrov tarafından yazılan mesaja Beğendim Beğendim ifadesini bıraktı.
    Bende 2K modeli var bir sorun yaşamadım görüntü kalitesi falan çok güzel.
    5 Nisan 2026
Daha eskileri göster
  • Ana sayfa
  • Techolay Tema çeşidi
    Sistem Aydınlık Karanlık
  • Türkçe (TR)
  • Bize Ulaşın
  • Kullanım Sözleşmesi
  • Gizlilik Bildirimi
  • Kişisel Verilerin Korunması
  • Yardım
  • Ana Sayfa
  • RSS
Community platform by XenForo® © 2010-2026 XenForo Ltd.
Parts of this site powered by add-ons from DragonByte™ ©2011-2026 DragonByte Technologies (Details)
  • Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız.
    Kabul et Daha Fazlasını Öğren.…
Geri
Yukarı Alt