Egona yenik düşüp kaldıramayacağın ağırlıkların altına girme. Ayrıca içeride bilmediğin bir şey varsa sor kimse bir şey demez.

İğne basma da ne yaparsan yap.

Supplement işine girecek isen ilk bir sene bi bak keyfine baktın bu güzel bi tık daha büyümek istiyorsun o zaman zaten 16 17 yaşlarına geleceğin için vücudun da büyümüş olacak o zaman işte çıtırdan kreatin falan alabilirsin.