Bunlar 2dk araştırmayla bulunan ilanlar, pazarlık ile 150'ye alınabilir. Zaten böyle bir araç alacaksam değişen boya umrumda olmaz. Motoru iyiyse okey.
Bunlar 2dk araştırmayla bulunan ilanlar, pazarlık ile 150'ye alınabilir. Zaten böyle bir araç alacaksam değişen boya umrumda olmaz. Motoru iyiyse okey.
İkinci ilanda kaporta biraz fazla yamuk lakin diğerleri gayet güzelmiş, hoşuma gitti. Yakın zamanda ben de araba bakıyordum ortalama 160.000-170.000 bandına hocam fakat Kocaeli'de bir tık daha pahalı piyasa. Çevre illere gitmeye pek zamanım olmasa da ayırmak zorunda kalacağım gibi.
Bu dört araba dayanıklı arabalardır. Bu fiyatta bile seni üzmezler. Tempra belki dedim ama onun da elektronik aksamı fazla ve bu fiyat bandına elektronik aksamı çok araç alırsan başına dert olur. Uğraşır durursun. Bu bütçede alacağın araba kütük gibi olmalı. Saydığım dört araba da kütük gibi. Bozulup masraf çıkaramazlar çünkü masraf çıkarabilecek bozulacak aksamları yok. Direksiyon+Koltuk+Tekerler+Motor'dan başka aksamı olan araba alınmaz bu paraya.
Toros'da öneririm ama Broadway'a göre bu fiyat bandında daha hor kullanılmışları çıkar çünkü zamanında Broadway nispeten daha çok şehir insanına hitap ediyordu fakat Toros'un göbek adı Dağ Keçisi.
Hepsinin aynı fiyat olduğunu varsayarsak hangisini tercih ederdiniz ve neden? Performans ve yakıt önemli değil. Parça ucuz ve bol olsun. Yolda bırakmasın. Bırakırsa kolayca çözülsün, ustası bol olsun. Eşek gibi kullanılmasına rağmen ses çıkarmasın desek hangisi uygun olur? Ayrıca geniş de...
techolay.net
Bu konumu da okuyabilirsin fikir sahibi olursun.
Son olarak bulabilirsen Flash alabilirsin çok seri arabadır ama bu fiyat bandında yoktur sanırım. Sana önerim borç harç bulup bütçeni arttırman çünkü diğer türlü aldığın bu arabalar da sana ayriyeten masraf çıkarabilir.
Yumurta kasa da 3 silindir dizel yok. Dediğin motor milenyum kasa da var da. O paraya 3 silindir çok zor zaten. Asla tavsiye etmiyorum 3 silindir çok çektirdi zamanında.
Yumurta kasa da 3 silindir dizel yok. Dediğin motor milenyum kasa da var da. O paraya 3 silindir çok zor zaten. Asla tavsiye etmiyorum 3 silindir çok çektirdi zamanında.