Bütçe
150000
Bizim para otomatiğe yetmedi manuel aldık :(
Olabilir bilgim yok o yönde.

Hocam bu araba size ne kadar hitap eder bilmem ama motor yeni yapılmış, airbag var, içi geniş ve ferah, Fransa'da hâlâ tercih edilen ve sorumsuzluğu ile nâm salmış bir araba. Motoru çok güçsüz ama onun dışında mükemmel bir araba. Eğer motor cidden yeni yapildiysa uzun yıllar binersin. Cebimde 150 bin liram olsa nu arabayi alırdım. Eğer Ankara'da isen arabayı al tanıdık bir ustaya veya ekspere götür. Motor sağlamsa al. Boya masrafı falan da yok.


Hocam tempra bakıyorum vectraların bazı arızaları cep yakıyor temiz bir tempra alıp yapabilirim aslında.
 
Hocam tempra bakıyorum vectraların bazı arızaları cep yakıyor temiz bir tempra alıp yapabilirim aslında.

Ben önermem Tempra. Bu bütçede donanım olmaması daha iyidir. Yok ekrwn arızlanacak yok şu yok bu. Ben olsam mümkün olduğunca düz araba bakardım ama pişman olmazsın umarım. Bütçe yüksek olsaydı Tempra mantıklı ama bu bütçede bilemedim.
 
Ben önermem tempra. Bu bütçede donanım olmaması daha iyidir. Yok ekrwn arızlanacak yok şu yok bu. Ben olsam mümkün olduğunca düz araba bakardım ama pişman olmazsın umarım. Bütçe yüksek olsaydı tempra mantıklı ama bu bütçede bilemedim.

Hocam ben halim oldukça arabayla uğraşırım ama babam pek öyle değil gidip çöp bir araba alır diye korkuyorum.

Arkadaşlar 520i aldık konu kilitlenebilir.
 
Son düzenleme: