Ben de şimdi Ziraat açtırtmıştım hocam kart geliyor da başlığı iyi okuyamamışım. 18 yaşından büyüğüm. Çevremdekiler, ailem falan hep Ziraat Bankası kullanıyor bir sorun olur mu sizce? Dijital ödeme için de Enpara çıkartmayı düşünüyorum.
Ben de şimdi Ziraat açtırtmıştım hocam kart geliyor da başlığı iyi okuyamamışım. 18 yaşından büyüğüm. Çevremdekiler, ailem falan hep Ziraat Bankası kullanıyor bir sorun olur mu sizce? Dijital ödeme için de Enpara çıkartmayı düşünüyorum.