18 yaş altına imkanları çok kısıtlı olduğu için. Mesela mobil uygulamasını sadece bakiyenizi öğrenebilmek icin kullanabiliyorsunuz.
Ben de şimdi Ziraat açtırtmıştım hocam kart geliyor da başlığı iyi okuyamamışım. 18 yaşından büyüğüm. Çevremdekiler, ailem falan hep Ziraat Bankası kullanıyor bir sorun olur mu sizce? Dijital ödeme için de Enpara çıkartmayı düşünüyorum.
 
Ben de şimdi Ziraat açtırtmıştım hocam kart geliyor da başlığı iyi okuyamamışım. 18 yaşından büyüğüm. Çevremdekiler, ailem falan hep Ziraat Bankası kullanıyor bir sorun olur mu sizce? Dijital ödeme için de Enpara çıkartmayı düşünüyorum.
18 yaşından büyüksen sorun olmaz herhalde ben 18 altı icin demiştim onu. Hem askerliğini yapmadıysan askerlik için de iyi olur ziraat.