Daffy Duck
Üstün
18 yaş altına imkanları çok kısıtlı olduğu için. Mesela mobil uygulamasını sadece bakiyenizi öğrenebilmek icin kullanabiliyorsunuz.Neden Ziraat dışı dediniz öğrenebilir miyim hocam?
18 yaş altına imkanları çok kısıtlı olduğu için. Mesela mobil uygulamasını sadece bakiyenizi öğrenebilmek icin kullanabiliyorsunuz.Neden Ziraat dışı dediniz öğrenebilir miyim hocam?
Ben de şimdi Ziraat açtırtmıştım hocam kart geliyor da başlığı iyi okuyamamışım. 18 yaşından büyüğüm. Çevremdekiler, ailem falan hep Ziraat Bankası kullanıyor bir sorun olur mu sizce? Dijital ödeme için de Enpara çıkartmayı düşünüyorum.18 yaş altına imkanları çok kısıtlı olduğu için. Mesela mobil uygulamasını sadece bakiyenizi öğrenebilmek icin kullanabiliyorsunuz.
18 yaşından büyüksen sorun olmaz herhalde ben 18 altı icin demiştim onu. Hem askerliğini yapmadıysan askerlik için de iyi olur ziraat.Ben de şimdi Ziraat açtırtmıştım hocam kart geliyor da başlığı iyi okuyamamışım. 18 yaşından büyüğüm. Çevremdekiler, ailem falan hep Ziraat Bankası kullanıyor bir sorun olur mu sizce? Dijital ödeme için de Enpara çıkartmayı düşünüyorum.
Bilgilendirme için teşekkür ederim.18 yaşından büyüksen sorun olmaz herhalde ben 18 altı icin demiştim onu. Hem askerliğini yapmadıysan askerlik için de iyi olur ziraat.