Kullanım senaryoları ve hedef kitleye göre değerlendirin bu cihazı arkadaşlar.
1- Hedef kitle: öğrenciler veya halihazırda güçlü bir bilgisayarı olan fakat daha hafif, sağda solda rahatça kullanacağı ikinci bir cihaz arayanlar.
2- Öğrenciler için kullanım senaryosu: Oyun oynamıyorsun, yazılım, mühendislik gibi ağır bilgisayar programlarını çalıştırman gereken bir bölüm okumuyorsun. Öğrenciliğinin getirdiği sorumlulukları browser, pdf, word üçgeninde hallediyorsun. İyi ekran, iyi klavye, iyi batarya, iyi mikrofon ve kamera istiyorsun.
Kısaca herkesin senaryosu aynı sanmaya gerek yok. Laptop alınır mı ya kasa topla muhabbetine dönmesine gerek yok.
20-30 tarayıcı sekmesi, 20-25 pdf ve word açık benim neomda. Bunlar açıkken müzik dinliyorum, taşınabilir monitörümü bağlıyorum. 8gb ram yüzünden hiç sorun yaşadım mı? Yaşamadım. İşim bitince kapağı kapatıyorum, açtığım zaman kaldığım yerden devam ediyorum.
Ek olarak windows bilgisayarların kasaları çok kalitesiz ya. Premium seri diye hp omen aldım, 2 yıl dolmadan ekran yamuldu
?