Mordor Kumpircisi
Uzman
- Katılım
- 22 Haziran 2025
- Mesajlar
- 166
- Beğeniler
- 133
Yıllardır MacBook kullanıcısıyım. Neo'yu teknoloji mağazasında sadece göz atmak için elime aldığımda bile dış kasa malzemesi ve klavye hissiyatı oldukça kalitesiz geldi bana. Ekran kalitesi ve çözünürlüğü gayet iyi ama.Evet ışık yok, bakarak yazanlar için büyük problem haklısın. Malzeme kalitesinde kötü olan neydi, ben fark edemedim.