@Unlishimaide, normal evet. 110W 103 derece olduktan sonra sadece bakır bloklar değil artık cihazın kasası da ısınmaya başlar. Cihaz kendisini soğutabilmek için anormal şekilde throttle atıyor yine de soğutamıyor. Isı alış-verişi yüksek sıcaklıklarda olduğu için iletim yavaşlamış demek ki. 100 - 50 derece iletim farkı var, 100 - 90 derece iletim farkı var. Anlatabildim mi bilmiyorum. En mantıklı olan watt limiti atarak denemek olacaktır.
@İntikankam, nereden indiriyorsunuz progra mı?