Lian li O11 Vision Compact, fan olarak Arctic markasının fanlarını kullanıyorum. Gayet sessiz diyebilirim. Kasa fanları sistem sıcaklığına ayarlı ve özel ayar yaptım. O nedenle sessiz. Eğer kasa fanlarınıda CPU sıcaklığına ayarlarsam o zaman gürültüsü artıyor doğal olarak.