Shog

Becerikli
Katılım
16 Mart 2026
Mesajlar
327
Beğeniler
58
Akvaryum kasa kullanıcıları, kullandıkları modeli ve sessizlik durumlarını paylaşabilir mi? Memnunlar mı?
 
Lian li O11 Vision Compact, fan olarak Arctic markasının fanlarını kullanıyorum. Gayet sessiz diyebilirim. Kasa fanları sistem sıcaklığına ayarlı ve özel ayar yaptım. O nedenle sessiz. Eğer kasa fanlarınıda CPU sıcaklığına ayarlarsam o zaman gürültüsü artıyor doğal olarak.