Detaylar
Kim cevapladı?Gigabyte C201 Panoramic Ice, normal kasadan çok da bir fark yok ses anlamında. Görsel olarak güzel duruyor.
- Katılım
- 21 Aralık 2023
- Mesajlar
- 3.226
- Çözümler
- 9
- Beğeniler
- 2.685
MAG Pano 100R çöp fanları maalesef kasayı pek sessiz yapmıyor.
Lian li O11 Vision Compact, fan olarak Arctic markasının fanlarını kullanıyorum. Gayet sessiz diyebilirim. Kasa fanları sistem sıcaklığına ayarlı ve özel ayar yaptım. O nedenle sessiz. Eğer kasa fanlarınıda CPU sıcaklığına ayarlarsam o zaman gürültüsü artıyor doğal olarak.
Arantheim
Uzman
Çok memnunum Asus GT502 var ve 10 tane 120 lik Asus Rog fan ile kullanıyorum, 2 yıl oldu halen ilk günkü gibi sıfır desibel neredeyse. Gece sessizliğinde bile ses yok.
Twixlerin fotolarını da atayım
Twixlerin fotolarını da atayım
Myers
Yetkin
- Katılım
- 16 Mart 2024
- Mesajlar
- 568
- Çözümler
- 5
- Beğeniler
- 383
Montech XR masanın üzerinde monitör yanında, yani bana yakın pozisyonda duruyor kasa. Ekran kartı hariç toplam 7 fan sürekli çalışıyor, PSU dahil edersek 8 fan, Çok minimal ses, dikkat etmezsen kulağına gelmiyor bile. Bu iş fan kalitesinde bitiyor kasa yapısından daha çok.
Yeni konular
-
Vodafone Smart Style 7 telefonda ROM atarken QFIL Sahara hatası
- mustafausul511
- Mesaj: 0
-
-
-
-
-