Shog

Becerikli
Katılım
16 Mart 2026
Mesajlar
327
Beğeniler
58
Akvaryum kasa kullanıcıları, kullandıkları modeli ve sessizlik durumlarını paylaşabilir mi? Memnunlar mı?
 
Lian li O11 Vision Compact, fan olarak Arctic markasının fanlarını kullanıyorum. Gayet sessiz diyebilirim. Kasa fanları sistem sıcaklığına ayarlı ve özel ayar yaptım. O nedenle sessiz. Eğer kasa fanlarınıda CPU sıcaklığına ayarlarsam o zaman gürültüsü artıyor doğal olarak.
 
Çok memnunum Asus GT502 var ve 10 tane 120 lik Asus Rog fan ile kullanıyorum, 2 yıl oldu halen ilk günkü gibi sıfır desibel neredeyse. Gece sessizliğinde bile ses yok.
Twixlerin fotolarını da atayım :)
1714307645356.webp
 
Montech XR masanın üzerinde monitör yanında, yani bana yakın pozisyonda duruyor kasa. Ekran kartı hariç toplam 7 fan sürekli çalışıyor, PSU dahil edersek 8 fan, Çok minimal ses, dikkat etmezsen kulağına gelmiyor bile. Bu iş fan kalitesinde bitiyor kasa yapısından daha çok.