Maalesef izlenmez diyemiyorum. Dilim varmıyor. Gerçekten hem animasyon olsun hem müzikleri olsun bir şahaser. Hikayeye, karakterlere değinmiyorum bile. Ama gel gelelim o malum sezonlara. Bir elmas nasıl çamur olur adlı bir eser niteliğinde. Neyse kardeş.