Ya ben Satranc veya Block Blast oynarken dinliyorum genelde ondan.Evine gelirim.
Erwinin konuşmasını orijinal dışında herhangi bir dub ile izleyen adam ile aynı odada oturmam.Eki Görüntüle 259891
Detaylar
Kim cevapladı?- Katılım
- 19 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 1.252
- Beğeniler
- 699
Güzel dublajın olup olmadığını bilmiyorum; o atmosferi yaratabilecek bir dublaj yapmamışlardı ben izlediğimde.Ya ben Satranc veya Block Blast oynarken dinliyorum genelde ondan.
Crestfallen
Uzman
- Katılım
- 23 Eylül 2024
- Mesajlar
- 542
- Çözümler
- 1
- Beğeniler
- 399
Maalesef izlenmez diyemiyorum. Dilim varmıyor. Gerçekten hem animasyon olsun hem müzikleri olsun bir şahaser. Hikayeye, karakterlere değinmiyorum bile. Ama gel gelelim o malum sezonlara. Bir elmas nasıl çamur olur adlı bir eser niteliğinde. Neyse kardeş.
Konuyu açtığımdan beri izliyorum ve ilk defa sırf vakit geçsin ses olsun diye açtığım bir anime olmadı. 10. bölümdeyim. Gerçekten çok iyi.
- Katılım
- 21 Aralık 2023
- Mesajlar
- 5.154
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 10
- Beğeniler
- 6.457
Güzel yapım, izlenir.
WİT stüdyonun çizimlerini sevdiğim için Mappa devraldıktan sonra fazla izlemedim, finalini sevdiğimi söyleyemem.
WİT stüdyonun çizimlerini sevdiğim için Mappa devraldıktan sonra fazla izlemedim, finalini sevdiğimi söyleyemem.
Benzer konular
- Mesaj
- 35
- Görüntüleme
- 706