Fıtık iyileşebilen bir şey değil ya, bende de boyun var. Egzersiz yapmama rağmen maalesef iyi hale gelemiyorum. Yüzme yapacak yerin var ise cidden faydalı olabilir. Doktor bir arkadaşım ile konuşmuştum bu durumu, kanka fıtıkla yaşamaya alışman lazım yani hayatını ona göre düzenleyip fıtığa uygun yaşamayı gündelik aktivitelerine entegre etmen lazım demişti. Maalesef böyle iğrenç bir şey. Bu noktada Muay Thai yerine sağlığına öncelik vermen daha doğru olur.