Oyuncu sayısı bitmiş durumda artık alınabilir bir oyun değil. Bu tür oyunlar anlık hype ile popüler olur ardından unutulur. Tabii son karar sizin oyuncu sayısı benim için önemli değil diyorsanız ve tarz hoşunuza gidiyorsa denenebilir.
Oyuncu sayısı bitmiş durumda artık alınabilir bir oyun değil. Bu tür oyunlar anlık hype ile popüler olur ardından unutulur. Tabii son karar sizin oyuncu sayısı benim için önemli değil diyorsanız ve tarz hoşunuza gidiyorsa denenebilir.
Oyuncu sayısı azaldı ancak ben hala oynuyorum, oldukça sarıyor.
Son güncellemelerle bayağı geliştirdiler ancak üstte de denildiği gibi oyuncu sayısı bayağı azaldı…
Oyuncu sayısı bitmiş durumda artık alınabilir bir oyun değil. Bu tür oyunlar anlık hype ile popüler olur ardından unutulur. Tabii son karar sizin oyuncu sayısı benim için önemli değil diyorsanız ve tarz hoşunuza gidiyorsa denenebilir.
Bu oyunun o kadar hızlı direkt bırakılması biraz zor oyunu şu an yeni keşfeden Rus kitle ayakta tutuyor.
Tüm lobiler Rus dolu, dahası gelmeye devam ediyor. 500 oyuncu böyle bir oyun için o kadar az bir sayı değil ama daha da düşerse büyük sıkıntı.
Şu an rakibi bir oyun olmadığı için böyle, ucuz ve daha iyi bir rakip çıkarsa tamamen bitebilir.
Oyuncu sayısı bitmiş durumda artık alınabilir bir oyun değil. Bu tür oyunlar anlık hype ile popüler olur ardından unutulur. Tabii son karar sizin oyuncu sayısı benim için önemli değil diyorsanız ve tarz hoşunuza gidiyorsa denenebilir.
Sırf Bodycam, Battlebit ve Starfield için sistem alacaktım ama Bodycam'in popülerliği bitmiş şansa. Battlebit ise çok erkenden millet bıraktı çok çok az oynayan sayısı var artık. Geriye Starfield kaldı onu da beğenmeme ihtimalim yüksek. Artık geleceğe yatırım yapmış olurum.