christopher moltisanti
Yetkin
Tam benlik oyun realizm fakat fiyatına değer mi, alırsam üzülür müyüm bilmiyorum. Sizce alınır mı?
Son düzenleyen: Moderatör:
Bence hoşuna gittiği için deneyebilir Steam oyun iadesinde iyi çalışıyor. PS5 i iade için yazdım
Oyuncu sayısı bitmiş durumda artık alınabilir bir oyun değil. Bu tür oyunlar anlık hype ile popüler olur ardından unutulur. Tabii son karar sizin oyuncu sayısı benim için önemli değil diyorsanız ve tarz hoşunuza gidiyorsa denenebilir.
Oyuncu sayısı azaldı ancak ben hala oynuyorum, oldukça sarıyor.Tam benlik oyun realizm fakat fiyatına değer mi, alırsam üzülür müyüm bilmiyorum. Sizce alınır mı?
Bu oyunun o kadar hızlı direkt bırakılması biraz zor oyunu şu an yeni keşfeden Rus kitle ayakta tutuyor.
Oyuncu sayısı bitmiş durumda artık alınabilir bir oyun değil. Bu tür oyunlar anlık hype ile popüler olur ardından unutulur. Tabii son karar sizin oyuncu sayısı benim için önemli değil diyorsanız ve tarz hoşunuza gidiyorsa denenebilir.
Sırf Bodycam, Battlebit ve Starfield için sistem alacaktım ama Bodycam'in popülerliği bitmiş şansa. Battlebit ise çok erkenden millet bıraktı çok çok az oynayan sayısı var artık. Geriye Starfield kaldı onu da beğenmeme ihtimalim yüksek.
Oyuncu sayısı bitmiş durumda artık alınabilir bir oyun değil. Bu tür oyunlar anlık hype ile popüler olur ardından unutulur. Tabii son karar sizin oyuncu sayısı benim için önemli değil diyorsanız ve tarz hoşunuza gidiyorsa denenebilir.
Battlebit'in halen bir kitlesi var. İlk çıktığından beri oynayan biri olarak halen oynanabilir. Şans verebilirsiniz.Battlebit ise çok erkenden millet bıraktı çok çok az oynayan sayısı var artık.