Oyunda bütün ayarları denedim; ışın izleme (Ray Tracing), kare oluşturma (Frame Generation) vb. ayarları açıp kapattım. Ancak FPS yüksek olsa bile oyun sürekli anlık olarak takılıyor. Bunun sebebi nedir ve nasıl çözebilirim?
Oyunda bütün ayarları denedim; ışın izleme (Ray Tracing), kare oluşturma (Frame Generation) vb. ayarları açıp kapattım. Ancak FPS yüksek olsa bile oyun sürekli anlık olarak takılıyor. Bunun sebebi nedir ve nasıl çözebilirim?
Sisteminiz oyunu oynatacak güçte, ondan yana bir problem yok. Eğer sıcaklık ve diğer değerleriniz de normalse bir problem olmamalı. Fakat yanlış hatırlamıyorsam bu oyunun optimizasyonuna rezalet diyorlardı. RTX 4080, 4090'larla bile sorun yaşayanlar vardı. Olmadı ekran kartı sürücünüzü DDU ile kaldırıp tekrar kurmayı deneyin. Belki çözer.
Sisteminiz oyunu oynatacak güçte, ondan yana bir problem yok. Eğer sıcaklık ve diğer değerleriniz de normalse bir problem olmamalı. Fakat yanlış hatırlamıyorsam bu oyunun optimizasyonuna rezalet diyorlardı. RTX 4080, 4090'larla bile sorun yaşayanlar vardı. Olmadı ekran kartı sürücünüzü DDU ile kaldırıp tekrar kurmayı deneyin. Belki çözer.
Sıcaklık 78 derece civari.
Dediğiniz gibi optimazsyon sorunları olabilir mi acaba?
Benden başka bu oyunu oynayan arkadaşlar da varsa yorumunu merak ediyorum.
Sıcaklık 78 derece civari.
Dediğiniz gibi optimazsyon sorunları olabilir mi acaba?
Benden başka bu oyunu oynayan arkadaşlar da varsa yorumunu merak ediyorum.