Katılım
21 Aralık 2023
Mesajlar
4.691
Makaleler
5
Çözümler
16
Beğeniler
3.839
Yer
Winterfell
Sistem: NVIDIA RTX 5060, Intel Core i5-13450HX ve 24 GB RAM.
Laptop

Oyunda bütün ayarları denedim; ışın izleme (Ray Tracing), kare oluşturma (Frame Generation) vb. ayarları açıp kapattım. Ancak FPS yüksek olsa bile oyun sürekli anlık olarak takılıyor. Bunun sebebi nedir ve nasıl çözebilirim?
 
Son düzenleme:
Sistem: NVIDIA RTX 5060, Intel Core i5-13450HX ve 24 GB RAM.
Laptop

Oyunda bütün ayarları denedim; ışın izleme (Ray Tracing), kare oluşturma (Frame Generation) vb. ayarları açıp kapattım. Ancak FPS yüksek olsa bile oyun sürekli anlık olarak takılıyor. Bunun sebebi nedir ve nasıl çözebilirim?
Sisteminiz oyunu oynatacak güçte, ondan yana bir problem yok. Eğer sıcaklık ve diğer değerleriniz de normalse bir problem olmamalı. Fakat yanlış hatırlamıyorsam bu oyunun optimizasyonuna rezalet diyorlardı. RTX 4080, 4090'larla bile sorun yaşayanlar vardı. Olmadı ekran kartı sürücünüzü DDU ile kaldırıp tekrar kurmayı deneyin. Belki çözer.
 
Sisteminiz oyunu oynatacak güçte, ondan yana bir problem yok. Eğer sıcaklık ve diğer değerleriniz de normalse bir problem olmamalı. Fakat yanlış hatırlamıyorsam bu oyunun optimizasyonuna rezalet diyorlardı. RTX 4080, 4090'larla bile sorun yaşayanlar vardı. Olmadı ekran kartı sürücünüzü DDU ile kaldırıp tekrar kurmayı deneyin. Belki çözer.
Sıcaklık 78 derece civari.
Dediğiniz gibi optimazsyon sorunları olabilir mi acaba?
Benden başka bu oyunu oynayan arkadaşlar da varsa yorumunu merak ediyorum.
 
Sıcaklık 78 derece civari.
Dediğiniz gibi optimazsyon sorunları olabilir mi acaba?
Benden başka bu oyunu oynayan arkadaşlar da varsa yorumunu merak ediyorum.
Sıcaklıkta da bir problem görünmüyor. Optimizasyonla alakalı olabilir. Oynayan arkadaşlar varsa yine yazarlar.