Dambıl ile ağırlık çalışırken yoruluyorum

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ornitorenk
  • Başlangıç Tarihi Başlangıç Tarihi
  • Mesaj Mesaj 21
  • Görüntüleme Görüntüleme 385
  • Etiketler Etiketler
    vücut

ornitorenk

Uzman
Katılım
4 Ağustos 2024
Mesajlar
920
Beğeniler
374
Yaklaşık 2 haftadır evde dambıllar ile ağırlık çalışarak spor yapıyorum fakat aşırı şekilde yorulduğumu fark ettim. Yani bir bölgeyi anca çalıştırabiliyorum. Bugün omuz çalıştım mesela tüm setleri bitirdiğimde başka bir bölgeyi çalışacak mecalim kalmadığını fark ettim. Havalar da çok sıcak bunun da etkisi vardır belki.

2 haftarı bir günde anca bir bölge çalışabiliyorum. Fazlasını çıkaracak kondisyonum ve gücüm yok.

1.75 77 kilolarında birisiyim. Spordan en az 1 saat öncesinde mutlaka bir şeyler yemiş oluyorum. Spor öncesinde sodamı içiyorum. Fakat durum böyle. Aç aç spor yapmıyorum kesinlikle yani.
 
Kaslarında segirme falan oluyor mu?
 
Hamlama durumu vardır siz devam edin yapmaya vücudunuz açılır.
 
Yeterli kalori yoktur yeterli istek yoktur cok mast. yapıyosan ondan da olabilir.

Spordan once ne yedıgın de onemlı spordan once 1 saat yersen 1 saat sonra vucut onu sindirmekle mi uğraşsın spora enerjı mı yuklesın. Doğal olarak yemeği yedikten sonra değil yemeği yemeden önce zorlanır vücut avlanma vs.
 

Bilgi yanlışlığın var hocam. Soruma çözüm olacak şeyler değil yazdıklarınız maalesef.
 
Dostum sen yemek yediğinde vücut rahatlama moduna giriyor. İnsülin falan artıyor hadi kan şekerini yükselten bir şey yemedin diyelim yine de vücut zorlama moduna çok girmez. Çünkü doğal olarak yemek milyonlarca yıldır uğruna zorlandıgımız bir şey. Vücut sonunda yemeği aldığında mücadelesi bitmiş sanıp onu vücudu inşa etmek için kullanır veya yağ depolamak için. Orda dolaşan enerji henüz sporda tam verimle kullanılamaz.

Kan şekerini arttıran bir şey yersen de durum daha kötü testosteron düşer vücutta inflamasyon olur öyle durumda da vücutta stres artar.
 

Yorulmamı artıran nedenin bu olduğunu düşünmüyorum. Çocukken yıllardır zaten evde yemeğimizi yiyip dışarıda maç yapardık saatlerce. Dediğiniz durum doğru olsa da performansı bu denli etkilemesi çok olası değil. Birçok kişi zaten spordan önce kesinlikle ara öğün yiyordur. Özellikle yağ yakma derdi olmayan ve kilo almaya çalışanlar daha fazla tüketiyordur fakat hiçbiri böyle yorulup durmuyor.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…