Yani şimdi faydası yok dersen bir şeylerde yanlışlık var demektir. Regresyon olabilir, bazı değerler çok sıkı. @MAH0A@Yakuza vs. gaming testlerini iletsin. @Falconpolat da yapmıştı birkaç oyun ve profil özelinde. O şekilde beraber ilerleyin, benim oyun ile işim yok, bıraktım.
Yok hocam yok. Şimdi tekrar oyun gireceğim. Ben kafaya taktım herhalde. Uğraşırken kendimi fazla kaptırdım herhalde. Teşekkür ederim size de. Yarın müsait olacağım. PBO için buradan yazarım.
Son olarak oyunlarda 38 derece geçmedi bu arada onu da belirteyim.
Yok hocam yok. Şimdi tekrar oyun gireceğim. Ben kafaya taktım herhalde. Uğraşırken kendimi fazla kaptırdım herhalde. Teşekkür ederim size de. Yarın müsait olacağım. PBO için buradan yazarım.
Yok hocam yok. Şimdi tekrar oyun gireceğim. Ben kafaya taktım herhalde. Uğraşırken kendimi fazla kaptırdım herhalde. Teşekkür ederim size de. Yarın müsait olacağım. PBO için buradan yazarım.