DDR5 6400 MHz CL30 RAM için timing önerisi

Konu 'R5 7600 & RTX 4070 Ti sistemde CPU, GPU ve RAM optimizasyonu sonuçları' https://techolay.net/sosyal/konu/r5...pu-gpu-ve-ram-optimizasyonu-sonuclari.193912/

@RapidLemming955
 
Bu gidişle amca çöp timing'lere talim edeceğiz senin yüzünden.
Yok hocam yok. Şimdi tekrar oyun gireceğim. Ben kafaya taktım herhalde. Uğraşırken kendimi fazla kaptırdım herhalde. Teşekkür ederim size de. Yarın müsait olacağım. PBO için buradan yazarım.



Son olarak oyunlarda 38 derece geçmedi bu arada onu da belirteyim.
 

Write 95K soru işareti. Bu memory kısmına çift tıklayacaksın, sadece o kısmı yapsın. 4-5 kere yap, Write 98K olmuyor mu? FCLK 2200 mü şu an?
 
Benim memory gecikmesi seninkinden düşük çıktı 62ns
 
FCLK 2200. 95K oluyor. Birkaç kere denedim.

5 kere PC restart atıp ikişer defa memory kısmını yap sadece. 95K'dan artıp artmayacağını belirt. Bakalım buna. Swap APU kalsın.

5 kere train etsin yani, o yüzden restart diyorum.

Her train ettiğinde ikişer defa bak. Write 95K düzelip düzelmemesi önemli.
 
Tamamdır hocam. 1 kere restart attım aynı. Tekrar yapıyorum.
 
6200 GDM kapalı 97K oluyordu en fazla, GDM açık ise 95K normal.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…