DDR5 6400 MHz CL30 RAM için timing önerisi

2K yüksek hocam. Bu bitince onu atacaktım. Ayarlardan önce 365 falandı bu.

2K yüksek yerine 1080p Very Low lazım. Donma olayı hem Curve yapar hem de CS bozuk. Çözünürlük değiştirince donuyordu millette. @fortunee ile bir bakın ona.
 
Zaten öyle yapacagım da önce kendi oynadığım ayarda yapayım dedim.

-20 All Core ver, -25 sınırda olabilir. Windows güç planı dengeli kalsın, işlemci %100 yaptın mı düşük ve yüksek yüzdesi?

@RapidLemming955 Curve Shaper desteklemek gerekebiliyor, çok hazzetmiyorum onu. Onun yerine -25 yerine -20 kalsın.
 
-25 sorun olmaz bence hocam. Sadece sonuç ekranında oldu cünkü. Düz oyun girip bakayım. Yarım saat rekabetçi atayım bi tane. Hem low hem High denerim. Sorun olmaz bence.
 
Bakayım hocam. Siz ayarlattınız onları ama ne olduğunu hatırlamıyorum.

İkisini Disabled çek olmazsa. -25 sınırdaysa C-State kapatmak tutabilir. VT3 çok doğru sonucu yansıtmıyor, 5.4-5.5 GHz test etmiş oldun orada. Bu işlemci 5.6-5.7 göremez VT3'te. Soğutma yetersiz. 95 sabit çalışırsa ancak görebilir, anakarttan limitleri açmak lazım. VRM'lere gereksiz abanır, gerek yok o yüzden.

Bakayım hocam. Siz ayarlattınız onları ama ne olduğunu hatırlamıyorum.



Şimdi yapayım hemean. 1080p Very Low BENCHMARK YAPAYIM.

Amca'yı geç, yeterli. Senden başka isteğim yok.

Hemen bir Suprim 5080 sipariş vereyim de V-Ray'de de geçeceğim onu.
 
Şu an yapıyorum testi. Ben oyunda daha yüksek alıyorum orası ilginç. Normalde %1 300 altına pek inmiyor ama test farklı.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…