Global C-States ve DF C-State sende neydi?
Bakayım hocam. Siz ayarlattınız onları ama ne olduğunu hatırlamıyorum.

Global C-States ve DF C-State sende neydi?

@RapidLemming955 Bize bir Very Low 1080p CS atsan iyi olacaktı. Ayarları düzgün gir, yoksa amca CL24 kazanacak. Mesleği bıraktıracaksın bana. :)

Şimdi yapayım hemean. 1080p Very Low BENCHMARK YAPAYIM.
 
Bakayım hocam. Siz ayarlattınız onları ama ne olduğunu hatırlamıyorum.

İkisini Disabled çek olmazsa. -25 sınırdaysa C-State kapatmak tutabilir. VT3 çok doğru sonucu yansıtmıyor, 5.4-5.5 GHz test etmiş oldun orada. Bu işlemci 5.6-5.7 göremez VT3'te. Soğutma yetersiz. 95 sabit çalışırsa ancak görebilir, anakarttan limitleri açmak lazım. VRM'lere gereksiz abanır, gerek yok o yüzden.

Bakayım hocam. Siz ayarlattınız onları ama ne olduğunu hatırlamıyorum.



Şimdi yapayım hemean. 1080p Very Low BENCHMARK YAPAYIM.

Amca'yı geç, yeterli. Senden başka isteğim yok.

Hemen bir Suprim 5080 sipariş vereyim de V-Ray'de de geçeceğim onu.
 
İkisini Disabled çek olmazsa. -25 sınırdaysa C-State kapatmak tutabilir. VT3 çok doğru sonucu yansıtmıyor, 5.4-5.5 GHz test etmiş oldun orada. Bu işlemci 5.6-5.7 göremez VT3'te. Soğutma yetersiz. 95 sabit çalışırsa ancak görebilir, anakarttan limitleri açmak lazım. VRM'lere gereksiz abanır, gerek yok o yüzden.



Amca'yı geç, yeterli. Senden başka isteğim yok.

Hemen bir Suprim 5080 sipariş vereyim de V-Ray'de de geçeceğim onu.
Şu an yapıyorum testi. Ben oyunda daha yüksek alıyorum orası ilginç. Normalde %1 300 altına pek inmiyor ama test farklı.