DDR5 6400 MHz CL30 RAM için timing önerisi

Şu an yapıyorum testi. Ben oyunda daha yüksek alıyorum orası ilginç. Normalde %1 300 altına pek inmiyor ama test farklı.

Saçma sapan bir test, çok tutarlı sonucu yansıtmıyor. All Core -20 dene bir de. -25 stabil olmayabilir belki, diğer oyunlara bakıp doğrula onu. GPU UV yapma o yüzden bir müddet. Arap saçına döner yoksa.


@TechMad Sende nasıldı bu? Amca'yı geçemediysek bırakıyorum mesleği. 300+ %1 görmek lazım.
 
Saçma sapan bir test, çok tutarlı sonucu yansıtmıyor. All Core -20 dene bir de. -25 stabil olmayabilir belki, diğer oyunlara bakıp doğrula onu. GPU UV yapma o yüzden bir müddet. Arap saçına döner yoksa.
Şimdi birkaç farklı oyun oynayayım. Dönüş yaparım. Araç kaynaklı bug oldu muhtemelen az önce.
 
Scalar ne olacak hocam? -30'da çalıştırmak için 10X yapmıştık. +150/-25 için scalar değiştirmek gerekiyor mu? Zaten 10X sondu düşürmek falan gerekir mi?

Scaler burada 5X bıraktık ama 1 kere donma yaptı dedi, emin değilim. CS'ye çok güvenmiyorum. VT3 geçti geçmesine ama orada 5.7 GHz boost elde edemiyorsun sonuçta normal limitler dahilinde. @TechMad
 
Ben 2K yüksek oynuyorum. Dün 2 saat oynadım. Neredeyse hiç 300 altına inmedi.

Scaler burada 5X bıraktık ama 1 kere donma yaptı dedi, emin değilim. CS'ye çok güvenmiyorum. VT3 geçti geçmesine ama orada 5.7 GHz boost elde edemiyorsun sonuçta normal limitler dahilinde. @TechMad
Şimdi farklı oyunlar oynayıp dönüş sağlayacağım.
 
Ben 2K yüksek oynuyorum. Dün 2 saat oynadım. Neredeyse hiç 300 altına inmedi.

Bu test için CS'ci arkadaşlar yardımcı olması lazım. Konuya etiketledim, ayrı bir konu aç gerekirse. Oraya ayrıca etiketle. Müsait olunca geri dönüş yaparlar. Başka testler de var, SOTR vesaire. Ama onlar sana hitap etmez, düz oyuncusun sen.

Scalar ne olacak hocam? -30'da çalıştırmak için 10X yapmıştık. +150/-25 için scalar değiştirmek gerekiyor mu? Zaten 10X sondu düşürmek falan gerekir mi?

5X -25, kabaca 10X -30 denk. @TechMad

Ben 2K yüksek oynuyorum. Dün 2 saat oynadım. Neredeyse hiç 300 altına inmedi.


Şimdi farklı oyunlar oynayıp dönüş sağlayacağım.

CS o kadar saçma bir oyun ki SMT kapatmak FPS artırıyor mesela. Muhtemelen daha iyi sonuç alırsın o şekilde. Rahatça 5.7 Boost görecek çünkü 8 çekirdek de. Turbo modunu BIOS'tan açman yeterli yani. 105W vs. açık mı sende mesela? @RapidLemming955
 
Son düzenleme:
105W kapalı hocam şu an. Sıcaklıklar bir tık arttı şu an BeamNG girdim. Bir sorun yok. BeamNG iyi yük bindiriyor zaten işlemciye. Normalde 63 falan görürken şu an 72 görüyor.
 
İfadeler: X99
105W kapalı hocam şu an. Sıcaklıklar bir tık arttı şu an BeamNG girdim. Bir sorun yok. BeamNG iyi yük bindiriyor zaten işlemciye. Normalde 63 falan görürken şu an 72 görüyor.

Normal, 5.5'ten 5.7'lere zorluyor GHz. +150 yerine +50 falan verirsin çok rahatsız olursan. Ben işlemci limitlemeyi çok sevmiyorum. 50 derece yerine 70-75 olması problem oluşturmuyor çünkü. Bu işlemcilerin önünü açmak lazım.
 
Sıkıntı değil zaten. Hala serin sayılır. CS'de 63 geçmedi bu arada.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…