Scalar ne olacak hocam? -30'da çalıştırmak için 10X yapmıştık. +150/-25 için scalar değiştirmek gerekiyor mu? Zaten 10X sondu düşürmek falan gerekir mi?@TechMad da baksın bakalım 9700X silikona. Belki hoşuna gider. +150/-25 PBO ile beraber.
Detaylar
Kim cevapladı?RapidLemming955
Yetkin
- Katılım
- 3 Kasım 2024
- Mesajlar
- 2.803
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 3.311
Sonuç bu.
- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 14.442
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 75
- Beğeniler
- 15.011
Şu an yapıyorum testi. Ben oyunda daha yüksek alıyorum orası ilginç. Normalde %1 300 altına pek inmiyor ama test farklı.
Saçma sapan bir test, çok tutarlı sonucu yansıtmıyor. All Core -20 dene bir de. -25 stabil olmayabilir belki, diğer oyunlara bakıp doğrula onu. GPU UV yapma o yüzden bir müddet. Arap saçına döner yoksa.
@TechMad Sende nasıldı bu? Amca'yı geçemediysek bırakıyorum mesleği. 300+ %1 görmek lazım.
RapidLemming955
Yetkin
- Katılım
- 3 Kasım 2024
- Mesajlar
- 2.803
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 3.311
Şimdi birkaç farklı oyun oynayayım. Dönüş yaparım. Araç kaynaklı bug oldu muhtemelen az önce.Saçma sapan bir test, çok tutarlı sonucu yansıtmıyor. All Core -20 dene bir de. -25 stabil olmayabilir belki, diğer oyunlara bakıp doğrula onu. GPU UV yapma o yüzden bir müddet. Arap saçına döner yoksa.
- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 14.442
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 75
- Beğeniler
- 15.011
Scalar ne olacak hocam? -30'da çalıştırmak için 10X yapmıştık. +150/-25 için scalar değiştirmek gerekiyor mu? Zaten 10X sondu düşürmek falan gerekir mi?
Scaler burada 5X bıraktık ama 1 kere donma yaptı dedi, emin değilim. CS'ye çok güvenmiyorum. VT3 geçti geçmesine ama orada 5.7 GHz boost elde edemiyorsun sonuçta normal limitler dahilinde. @TechMad
RapidLemming955
Yetkin
- Katılım
- 3 Kasım 2024
- Mesajlar
- 2.803
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 3.311
Ben 2K yüksek oynuyorum. Dün 2 saat oynadım. Neredeyse hiç 300 altına inmedi.Saçma sapan bir test, çok tutarlı sonucu yansıtmıyor. All Core -20 dene bir de. -25 stabil olmayabilir belki, diğer oyunlara bakıp doğrula onu. GPU UV yapma o yüzden bir müddet. Arap saçına döner yoksa.
@TechMad Sende nasıldı bu? Amca'yı geçemediysek bırakıyorum mesleği. 300+ %1 görmek lazım.
Şimdi farklı oyunlar oynayıp dönüş sağlayacağım.Scaler burada 5X bıraktık ama 1 kere donma yaptı dedi, emin değilim. CS'ye çok güvenmiyorum. VT3 geçti geçmesine ama orada 5.7 GHz boost elde edemiyorsun sonuçta normal limitler dahilinde. @TechMad
- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 14.442
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 75
- Beğeniler
- 15.011
Ben 2K yüksek oynuyorum. Dün 2 saat oynadım. Neredeyse hiç 300 altına inmedi.
Bu test için CS'ci arkadaşlar yardımcı olması lazım. Konuya etiketledim, ayrı bir konu aç gerekirse. Oraya ayrıca etiketle. Müsait olunca geri dönüş yaparlar. Başka testler de var, SOTR vesaire. Ama onlar sana hitap etmez, düz oyuncusun sen.
Scalar ne olacak hocam? -30'da çalıştırmak için 10X yapmıştık. +150/-25 için scalar değiştirmek gerekiyor mu? Zaten 10X sondu düşürmek falan gerekir mi?
5X -25, kabaca 10X -30 denk. @TechMad
Ben 2K yüksek oynuyorum. Dün 2 saat oynadım. Neredeyse hiç 300 altına inmedi.
Şimdi farklı oyunlar oynayıp dönüş sağlayacağım.
CS o kadar saçma bir oyun ki SMT kapatmak FPS artırıyor mesela. Muhtemelen daha iyi sonuç alırsın o şekilde. Rahatça 5.7 Boost görecek çünkü 8 çekirdek de. Turbo modunu BIOS'tan açman yeterli yani. 105W vs. açık mı sende mesela? @RapidLemming955
Son düzenleme:
RapidLemming955
Yetkin
- Katılım
- 3 Kasım 2024
- Mesajlar
- 2.803
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 3.311
105W kapalı hocam şu an. Sıcaklıklar bir tık arttı şu an BeamNG girdim. Bir sorun yok. BeamNG iyi yük bindiriyor zaten işlemciye. Normalde 63 falan görürken şu an 72 görüyor.Bu test için CS'ci arkadaşlar yardımcı olması lazım. Konuya etiketledim, ayrı bir konu aç gerekirse. Oraya ayrıca etiketle. Müsait olunca geri dönüş yaparlar. Başka testler de var, SOTR vesaire. Ama onlar sana hitap etmez, düz oyuncusun sen.
5X -25, kabaca 10X -30 denk. @TechMad
CS o kadar saçma bir oyun ki SMT kapatmak FPS artırıyor mesela. Muhtemelen daha iyi sonuç alırsın o şekilde. Rahatça 5.7 Boost görecek çünkü 8 çekirdek de. Turbo modunu BIOS'tan açman yeterli yani. 105W vs. açık mı sende mesela? @RapidLemming955
- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 14.442
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 75
- Beğeniler
- 15.011
105W kapalı hocam şu an. Sıcaklıklar bir tık arttı şu an BeamNG girdim. Bir sorun yok. BeamNG iyi yük bindiriyor zaten işlemciye. Normalde 63 falan görürken şu an 72 görüyor.
Normal, 5.5'ten 5.7'lere zorluyor GHz. +150 yerine +50 falan verirsin çok rahatsız olursan. Ben işlemci limitlemeyi çok sevmiyorum. 50 derece yerine 70-75 olması problem oluşturmuyor çünkü. Bu işlemcilerin önünü açmak lazım.
RapidLemming955
Yetkin
- Katılım
- 3 Kasım 2024
- Mesajlar
- 2.803
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 3.311
Sıkıntı değil zaten. Hala serin sayılır. CS'de 63 geçmedi bu arada.Normal, 5.5'ten 5.7'lere zorluyor GHz. +150 yerine +50 falan verirsin çok rahatsız olursan. Ben işlemci limitlemeyi çok sevmiyorum. 50 derece yerine 70-75 olması problem oluşturmuyor çünkü. Bu işlemcilerin önünü açmak lazım.