DDR5 6400 MHz CL30 RAM için timing önerisi

Benim sorun soğutucu. Boru alttan gitse hiçbir sorun olmayacak.

Farkındayım, bir düzenek lazım. 1.72 yerine 1.68 açabilirdi belki ama yazın ekstra IC'ler ısınıyor. 9070 XT Hotspot da sıkıntı. 1.72 dursun, problem voltaj değil. Soğuttuğun müddetçe sorun yok Hynix'te bu aralıklarda. 1.8 üzeri problem çıkartabilir, özellikle 1.85 üzeri uzun kullanımda diyeyim. Watercool şartı var.

@RapidLemming955 RTP ekranı da atar mısın, kaçıncı dakika?
 
Şu an biraz daha düştü. 46.8 şu an. Diğeri 45.

Buyrun.
 

Dosya Ekleri

  • 17824954647376180135998480554406.webp
    2,8 MB · Görüntüleme: 10
Yok sıkıntı yok ya. Bekleyeceğiz artık. PUBG'den çok diğer oyunlar önemli zaten. Onları daha çok oynuyorum.

PUBG de bozuk oyun, çok tutarlı değil sonuçlar. Diğer oyunlar özelinde kıyaslamak lazım. Senin diğer 6200 C26 profili de Control Line 1, VDDP 1.1 olmak kaydıyla kullanabilirsin. PBO -25 yerine -20 kalsın sıcaklar çok rahatsız etmiyorsa. +150/-25 de sınırda olabilir. 9700X limitlerindesin artık.

@RapidLemming955 Forumda sizin tarzda açabilen yok zaten, silikon dandik geliyor. 6000 CL30 açıp geçiyor adamlar, PBO bile aktif etmiyor. Öyle diyeyim, arada uçurum var. @TechMad fena değil bir de silikonu, kıyaslarsınız profilleri. Onda M-Die Mixed mod aktif şu an 6000 C26.
 
Sıcaklıklarda sorun yok. PUBG FPS kıyaslama yapmadım. Zaten ben de ilk defa oynuyorum sayılır. Diğer oyunları biliyorum zaten. Bu olursa bunun PBO aynı yapalım mı yine?

-25/+150 yer gibi yine.
 
Sıcaklıklarda sorun yok. PUBG FPS kıyaslama yapmadım. Zaten ben de ilk defa oynuyorum sayılır. Diğer oyunları biliyorum zaten. Bu olursa bunun PBO aynı yapalım mı yine?

PBO aynı yapabilirsin, bunun CL24 olduğuna bakma. Diğer 6200 profil çok çok daha agresif bundan, birkaç mesaj öncesinde nedenini anlatmıştım. Limitin limiti o. PBO onda stabilse bunda da stabildir.

-25/+150 yer gibi yine.

Çökerse -20 bırak, çökmezse -25 kalabilir. VT3 kolay belli etmeyebiliyor. 5.7 GHz VT3 başaramazsın ama oyunda boostlayıp crashler.
 
O profili beğenmiştim. PUBG indirmemiş olsam hala kullanıyordum muhtemelen. Neden bilmiyorum kafayı taktım şu an ona. Neyse bu bitsin de test yapayım. Sorun çıkmazsa BIOS girip PBO ayarladıktan sonra Y-Cruncher gerek var mı?
 

Normal koşullarda gerek var ama oyunda dene. VT3 6200'de geçtiyse bunda faillemez.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…