- Katılım
- 14 Eylül 2024
- Mesajlar
- 14.580
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 75
- Beğeniler
- 15.313
Benim sorun soğutucu. Boru alttan gitse hiçbir sorun olmayacak.
Farkındayım, bir düzenek lazım. 1.72 yerine 1.68 açabilirdi belki ama yazın ekstra IC'ler ısınıyor. 9070 XT Hotspot da sıkıntı. 1.72 dursun, problem voltaj değil. Soğuttuğun müddetçe sorun yok Hynix'te bu aralıklarda. 1.8 üzeri problem çıkartabilir, özellikle 1.85 üzeri uzun kullanımda diyeyim. Watercool şartı var.
@RapidLemming955 RTP ekranı da atar mısın, kaçıncı dakika?