DDR5 6400 MHz CL30 RAM için timing önerisi

Önceki profilde oyunlarda 38 üstü görmedim bellekleri. IOD aynıydı.

İşin fantezi boyutu artık bu biraz da, CL24'ü bırak CL20 açsan bile belki dişe dokunur bir senaryo olmayacak ama yapılabiliyorsa neden yapılmasın kafasındayım. Çok uçuk voltaj değil, biraz soğutma olayına dikkat etmen lazım. GGTR'den 2 adet minik fanlardan sipariş et, o şekilde çözersin. Bu fan biraz uzak kaldığından testte özellikle sorun çıkartıyor.

@RapidLemming955 Bu fan ama bu şekilde 7-24 üflesin. Dediğim takviyeleri ayreten sabitlersin, katkısı olur.
 
Bu fan iş görüyor ya şu an. Onun sıkıntısı fan takacak port yok anakartta. Benim kafada macun yenilerken bunu satıp liqmaxflo alma fikri de yok değil. İlerleyen zamanda bakacağım onlara.
 
Bu fan iş görüyor ya şu an. Onun sıkıntısı fan takacak port yok anakartta. Benim kafada macun yenilerken bunu satıp liqmaxflo alma fikri de yok değil. İlerleyen zamanda bakacağım onlara.

Şu anda zaten dibine sokabilseydin 1.68 VDD'ye de açacaktın. Mesafe etkiliyor ciddi anlamda.

1.68 yine de garanti değil ama, bu kitler için çok sınır. Minimum 1.7 lazım genelde.
 
Ben onun bi' hal çaresine bakacağım.

M-Die hiç açamıyor. Bende kışın 1.8/1.82V 6000 C24-35-35 stabildi, Gear kapalıydı. Şu an Gear açık 1.85V bile geçmiyor. M-Die 2-3 dereceyi bile tolere etmiyor yani. O vakitler 1.82 VDD'ye rağmen testte 35-36 dereceydi çünkü. Şu an +10 derece koydu üstüne.

@RapidLemming955 Örnekler, insanlar görsün. 1.5 volt üzeri tehlike diyorlardı ya. 3 yıl oldu. Bir 10 yıl daha devam.









@MAH0A :







@RapidLemming955 Göründüğü kadar da tehlikeli değil sanki, ne diyorsun? İnsanımızın kaçındığı kadar var mı?

@SalimBdk Bu şekilde Salim, lütfen evde denemeyiniz!
 
Son düzenleme:

Hem sıcaklıklar hem değerler muhtemesem bunlar benim gece uyurken yaptığım RAM ayarları olsa gerek
 
Korkulacak bir şey yok. İnsanları boş verin ya.
 
Korkulacak bir şey yok. İnsanları boş verin ya.

Test kaç dakika oldu? Son halini ZenTimings, RTP dahil olmak üzere sensörlerle beraber iletirsin. PBO -25 ile denersin önce oyunlarda, hissiyata bakarsın. -25 sınırda ise -20 denersin, CL24 problem oluşturacağını sanmıyorum oyunda.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…