Önceki profilde oyunlarda 38 üstü görmedim bellekleri. IOD aynıydı.

İşin fantezi boyutu artık bu biraz da, CL24'ü bırak CL20 açsan bile belki dişe dokunur bir senaryo olmayacak ama yapılabiliyorsa neden yapılmasın kafasındayım. Çok uçuk voltaj değil, biraz soğutma olayına dikkat etmen lazım. GGTR'den 2 adet minik fanlardan sipariş et, o şekilde çözersin. Bu fan biraz uzak kaldığından testte özellikle sorun çıkartıyor.

@RapidLemming955 Bu fan ama bu şekilde 7-24 üflesin. Dediğim takviyeleri ayreten sabitlersin, katkısı olur.
 
İşin fantezi boyutu artık bu biraz da, CL24'ü bırak CL20 açsan bile belki dişe dokunur bir senaryo olmayacak ama yapılabiliyorsa neden yapılmasın kafasındayım. Çok uçuk voltaj değil, biraz soğutma olayına dikkat etmen lazım. GGTR'den 2 adet minik fanlardan sipariş et, o şekilde çözersin. Bu fan biraz uzak kaldığından testte özellikle sorun çıkartıyor.

@RapidLemming955 Bu fan ama bu şekilde 7-24 üflesin. Dediğim takviyeleri ayreten sabitlersin, katkısı olur.
Bu fan iş görüyor ya şu an. Onun sıkıntısı fan takacak port yok anakartta. Benim kafada macun yenilerken bunu satıp liqmaxflo alma fikri de yok değil. İlerleyen zamanda bakacağım onlara.
 
Bu fan iş görüyor ya şu an. Onun sıkıntısı fan takacak port yok anakartta. Benim kafada macun yenilerken bunu satıp liqmaxflo alma fikri de yok değil. İlerleyen zamanda bakacağım onlara.

Şu anda zaten dibine sokabilseydin 1.68 VDD'ye de açacaktın. Mesafe etkiliyor ciddi anlamda.

1.68 yine de garanti değil ama, bu kitler için çok sınır. Minimum 1.7 lazım genelde.
 
Ben onun bi' hal çaresine bakacağım.

M-Die hiç açamıyor. Bende kışın 1.8/1.82V 6000 C24-35-35 stabildi, Gear kapalıydı. Şu an Gear açık 1.85V bile geçmiyor. M-Die 2-3 dereceyi bile tolere etmiyor yani. O vakitler 1.82 VDD'ye rağmen testte 35-36 dereceydi çünkü. Şu an +10 derece koydu üstüne.

@RapidLemming955 Örnekler, insanlar görsün. 1.5 volt üzeri tehlike diyorlardı ya. 3 yıl oldu. Bir 10 yıl daha devam. :)

1782498761670.webp


1782498827357.webp


1782498841406.webp


1782498855789.webp


@MAH0A :

1782498923885.webp


1782498966780.webp


1782498954453.webp


@RapidLemming955 Göründüğü kadar da tehlikeli değil sanki, ne diyorsun? İnsanımızın kaçındığı kadar var mı? :)

@SalimBdk Bu şekilde Salim, lütfen evde denemeyiniz!
 
Son düzenleme:
M-die hiç açamıyor. Bende kışın 1.8/1.82V 6000 C24-35-35 stabildi, Gear kapalıydı. Şu an Gear açık 1.85v bile geçmiyor. M-die 2-3 dereceyi bile tolere etmiyor yani. O vakitler 1.82 Vdd'ye rağmen testte 35-36 dereceydi çünkü. Şu an +10 derece koydu üstüne.

@RapidLemming955 örnekler, insanlar görsün. 1.5 volt üzeri tehlike diyorlardı ya. 3 yıl oldu. Bir 10 yıl daha devam. :)

Eki Görüntüle 260780

Eki Görüntüle 260782

Eki Görüntüle 260783

Eki Görüntüle 260784

@MAH0A:

Eki Görüntüle 260785

Eki Görüntüle 260787

Eki Görüntüle 260786

@RapidLemming955 göründüğü kadar da tehlikeli değil sanki, ne diyorsun? İnsanımızın kaçındığı kadar var mı? :)

@SalimBdk bu şekilde salim, lütfen evde denemeyiniz!

Hem sıcaklıklar hem değerler muhtemesem bunlar benim gece uyurken yaptığım RAM ayarları olsa gerek 😂😂
 
M-Die hiç açamıyor. Bende kışın 1.8/1.82V 6000 C24-35-35 stabildi, Gear kapalıydı. Şu an Gear açık 1.85V bile geçmiyor. M-Die 2-3 dereceyi bile tolere etmiyor yani. O vakitler 1.82 VDD'ye rağmen testte 35-36 dereceydi çünkü. Şu an +10 derece koydu üstüne.

@RapidLemming955 Örnekler, insanlar görsün. 1.5 volt üzeri tehlike diyorlardı ya. 3 yıl oldu. Bir 10 yıl daha devam. :)

Eki Görüntüle 260780

Eki Görüntüle 260782

Eki Görüntüle 260783

Eki Görüntüle 260784

@MAH0A :

Eki Görüntüle 260785

Eki Görüntüle 260787

Eki Görüntüle 260786

@RapidLemming955 Göründüğü kadar da tehlikeli değil sanki, ne diyorsun? İnsanımızın kaçındığı kadar var mı? :)

@SalimBdk Bu şekilde Salim, lütfen evde denemeyiniz!
Korkulacak bir şey yok. İnsanları boş verin ya.