DDR5 6400 MHz CL30 RAM için timing önerisi

Bu arada benim işlemci boşta sıcak çalışıyordu eğer hatırlarsanız. İlk açtığımda demiştim birkaç kere. Boşta 56 yükte 61 oluyordu.
 
Her şey yolunda hocam bence stabilite sağlanmış gibi duruyor.

TRP ve TRCD 34 yapamadık, benim kit olsa 1.8'e stabil ederdim de başkasının olunca sorumluluk alınmaz. 1.75 sınır A-Die için, üzerini öneremem kimseye. Sorun olacağından değil ama yaz ayı. Mantık dışı olur.

M-Die ile bu değerler imkansız zaten, Boot bile etmez. Voltaj tolere edemiyor, seçmece kit lazım onlara. A-Die için seçmeceye gerek yok, voltaj basman gerekiyor sadece ve soğutman.
 
Sorumluluk alıyorum deseydi 1.8 basar mıydınız peki ,)
 
Sorumluluk alıyorum deseydi 1.8 basar mıydınız peki ,)

Deneme amaçlı olabilirdi ama uzun vade kullanım önermem. Bende uzun süredir böyle ama başkasına önermem. 1.75 sınır olur, kendi adıma 1.77-1.8V denerdim durumu çözmek adına. 1.75 üzeri kullanmayı gerektirecek bir senaryo yok yani burada. 1.75 VDD'ye 6400 CL26'ya kadar açılıyor. 6600 CL26 zaten bellek kontrolcü sorunu.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…